Zysk operacyjny w IV kwartale wyniósł 51 mln zł wobec 32,4 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku i był niższy od oczekiwań rynkowych zakładających 56,1 mln zł EBIT.
Przychody wzrosły do 270,9 mln zł z 221,5 mln zł w IV kwartale 2008 roku. Analitycy spodziewali się, że przychody wyniosą 273 mln zł.
Na koniec 2009 roku NG2 miał 922,7 mln zł przychodów, prawie 113,3 mln zł zysku operacyjnego i 86,6 mln zł zysku netto.
W 2008 roku roku spółka miała 754,3 mln zł przychodów, 131,9 mln zł EBIT i 102,4 mln zł zysku netto.
Na koniec grudnia 2009 roku sieć sprzedaży GK NG2 obejmowała 692 placówki, z czego 254 salonów firmowych CCC w kraju, 51 butików QUAZI, 213 sklepów własnych BOTI, 38 salonów firmowych CCC w Republice Czeskiej, 136 sklepów sieci franczyzowej.
Powierzchnia sprzedaży we własnych placówkach zlokalizowanych na terenie kraju wzrosła o prawie 23 proc. do 115,59 tys. m2 z 94,02 tys. m2 na koniec grudnia 2008 roku. Powierzchnia sklepów franczyzowych spadła o 17,5 proc. do 24,0 tys. m2.
Źródło:PAP