Aplikacja mobilna Credit Agricole trafiła dziś do marketów Google Play i iTunes. Program zapewnia dostęp do wszystkich najważniejszych funkcji związanych z obsługą kont i kart.
Czytelnicy Bankier.pl już w marcu mogli przedpremierowo zapoznać się z opisem aplikacji mobilnej Credit Agricole – CA24 Mobile. Wówczas nie była jeszcze znana data oficjalnej publikacji programu. Dziś trafił on do marketów Google Play i iTunes. Wkrótce dostępny będzie też dla posiadaczy telefonów z systemem Windows.
Bank kazał klientom długo czekać na bankowość mobilną, ale warto było uzbroić się w cierpliwość. Program został dopracowany, a na tle konkurencji wyróżnia się ciekawym interfejsem. Daje też dostęp do najważniejszych funkcji związanych z obsługą konta i kart płatniczych.


Możemy sprawdzić saldo, wykonywać przelewy, zakładać lokaty, korzystać z geolokalizacji do namierzania placówek, bankomatów i punktów rabatowych, doładować telefon, spłacić kartę czy wykonać przelewy z wykorzystaniem kodów QR. Najczęściej używane operacje można sobie wyciągnąć na pulpit.
Wraz z kolejnymi aktualizacjami bank będzie wprowadzał kolejne funkcje. Za jakiś czas pojawią się szybkie przelewy na e-mail lub Facebooka czy zmiana kodu PIN do karty. Bank pracuje też nad wdrożeniem Blika, a docelowo także płatności HCE. Te opcje pojawią się jednak później.
Kurczy się grono banków, które nie oferują klientom żadnej formy bankowości mobilnej. Bez rozwiązań mobilnych pozostają klienci Toyota Banku, Volkswagen Financial Services i banku Pocztowego. Ten ostatni pracuje jednak nad Envelo Bankiem, którego rdzeniem ma być aplikacja instalowana na smartfonach.