REKLAMA

Ad.net na czele

2005-07-21 09:06
publikacja
2005-07-21 09:06
CR Media opublikowało ranking biur reklam na podstawie badania Megapanel/PBI. Wynika z niego, że pod względem zasięgu prowadzi Ad.net, przed Wirtualną Polską/Allegro i Onetem.

Kolejne miejsca w rankingu zajmuje ARBOmedia i IDMnet. Ad.net ze swoją powierzchnią reklamową dociera do 8,6 miliona internautów – niemal 90% wszystkich polskich użytkowników sieci. Różnica procentowa między pozostałymi firmami z pierwszej piątki jest niewielka - druga Wirtualna Polska/Allegro dociera do 78,66% internautów, a piąty IDMnet do 75,18%.
Źródło:
Tematy
Mercedes-Benz GLS SUV - teraz w promocyjnym leasingu
Mercedes-Benz GLS SUV - teraz w promocyjnym leasingu
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Nowe technologie

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki