Obecnie Vistula posiada 28 sklepów własnych i 20 franszyzowanych. Ponadto krakowska firma chce zaistnieć na rynkach zagranicznych już w połowie przyszłego roku, nie rezygnując przy tym z szycia odzieży dla klientów zagranicznych.
Niskie zyski oraz wysokie koszty w minionych latach doprowadziły firmę na skraj upadłości. Spowodowane było to wycofaniem z rynku marki Artisti Italiani. Problemy dotyczyły również współpracy z holendersko-tureckimi akcjonariuszami. Konflikt został zażegnany w momencie, gdy zagranicznego inwestora zastąpiła Grupa PZU.
Obecnie sytuacja znacznie się poprawiła. Zysk Vistuli w pierwszym kwartale br. wyniósł ponad 7 mln zł, a sprzedaż zwiększyła się do 31 mln zł. Poprawa sytuacji ekonomicznej spółki znalazła odbicie w jej notowaniach giełdowych. Kurs akcji firmy wyniósł 18 zł i osiągnął najwyższy poziom od 1984 r. Vistula odnosi również korzyści finansowe, związane z wysokim kursem euro. Stanowią one 30 proc. jej przychodów.