W dzisiejszym Programie Antykryzysowym porozmawiamy dobroczynności i o tym jak epidemia COVID-19 wpłynęła na nasze podejście do niej. Czy w nowej rzeczywistości chętniej angażujemy się w akcje pomocowe? Czy otworzyliśmy się na potrzeby innych? Komu pomagamy najchętniej? I jakie formy zaangażowania wybieramy? Posłuchajcie co pokazują badania. Zapraszam Was do obejrzenia całej rozmowy z Anną Drewniak z Havas PR Warsaw.


- Badania, które Havas Media Group przeprowadził dla Orange Polska w czerwcu tego roku, pokazują, że 60 proc. z nas podczas pandemii wzięło udział w akcjach pomocowych. Jest to bardzo wysoki wskaźnik, który pokazuje, że ten czas zamknięcia, to nie był czas zamknięcia naszych serc. Otworzyliśmy się na potrzeby innych - mówi Anna Drewniak z Havas PR Warsaw.
Prawie 41 proc. z nas aktywnie wzięło udział w akcjach pomocowych, ofiarując innym swój czas i umiejętności, na przykład szyjąc maseczki, robiąc zakupy i gotując posiłki.
Zobaczcie jak pomagaliśmy w czasie pandemii.
Rozmowy możecie słuchać również w formie podcastu. Wszystkie odcinki Podcasu Antykryzysowego znajdziecie na stronie pb.pl/antykryzysowy i w aplikacjach podcastowych, w tym na SoundCloud, Spotify i Apple Podcasts.
JS