Klienci Idea Banku skarżą się na problemy z logowaniem do systemu bankowości internetowej. Zgłoszenia w tej sprawie otrzymała również Redakcja Bankier.pl.


"Podczas logowania do Idea Bank wyskakuje taki tekst: javax.xml.ws.WebServiceException: Could not send Message. at org.apache.cxf.jaxws.JaxWsClientProxy.invoke(JaxWsClientProxy.java:147) at com.sun.proxy.$Proxy185.getMessages(Unknown Source) at pl.ideabank.sso.login.web.LoginPageController.addLoginPagePlaceholders(LoginPageController.java:30) at pl.ideabank.sso.login.web.LoginPageController.handleRequestInternal(LoginPageController.java:25)" - pisze w zgłoszeniu przesłanym do Redakcji Bankier.pl na alert@bankier.pl jeden z czytelników.
W mediach społecznościowych wtórują mu inni klienci Idea Banku: "znowu nie można się zalogować i skorzystać z obsługi konta", kolejny dzień nie mogę się zalogować do Idea Cloud", "nie mogę logować się przez www i telefon", piszą.
Utrudnienia w logowaniu do systemu bankowości elektronicznej potwierdziła nam również pracownica infolinii. Idea Bank zapewnia, że pracuje nad przywróceniem pełnej funkcjonalności serwisu. "Przepraszamy za niedogodności i prosimy o cierpliwość" - pisze bank na Facebooku. Zgodnie ze słowami pracownicy infolinii, problemy powinny ustąpić w ciągu kilkunastu minut.
Zgłoszenia o problemach w logowaniu do systemu Idea Banku otrzymywaliśmy również w weekend. Utrudnienia techniczne dotknęły klientów 19 listopada.
[Aktualizacja 22.11.2016 r., godz. 13:50]
Idea Bank poinformował, że problemy z logowaniem już nie występują.
@malwc @bankier_pl potwierdzamy, że system bankowości internetowej funkcjonuje poprawnie i Klienci mogą już korzystać z usług banku.
— Idea Bank (@IdeaBankSA) November 22, 2016
MWC