Problemy z „Wojną Krwi” na konsolach

Gracze konsolowi zgłaszają spore problemy z działaniem fabularnego „Gwinta” od CD Projektu. „Wojna Krwi” okazała się grą źle zoptymalizowaną i nadmiernie obciążają sprzęt graczy, sprawiając, że płynność rozgrywki jest bardzo rozczarowująca.

(Materiały dla mediów)

– Nie kupujcie „Wojny Krwi” na PS4!! Najpierw sprawdźcie, jak działa wam „Gwint”, bo u mnie jest to stabilne 15 FPS i konsola potrafi się wyłączyć w trakcie gry, a grzeje się bardziej niż w przypadku "RDR2" („Red Dead Redemption 2” – przyp. red.) – taki komentarz pojawił się w serwisie społecznościowym Wykop. Na reakcje CD Projektu na problemy z grą nie trzeba było długo czekać.

Na oficjalnym profilu gry na Twitterze pojawiła się już informacja, że zespół analizuje sytuacje. – Jesteśmy świadomi problemów ze stabilnością i wydajnością „Gwinta” oraz „Wojna Krwi” na konsolach, i przyglądamy się tej kwestii. Przepraszamy za wszelkie niedogodności! – czytamy. Należy się więc spodziewać, że wkrótce gracze otrzymają łatkę usprawniającą działanie obu tytułów.

Przypomnijmy, że premiera „Wojny Krwi” na konsole miała miejsce 4 grudnia 2018 roku – zaledwie dwa dni temu. Wraz z nią na domowych urządzeniach elektronicznej rozgrywki zadebiutował także klasyczny „Gwint”. Tytuły ukazały się zarówno na PS4 od Sony, jak i Xbox One Microsoftu. Póki co CD Projekt nie planuje konwersji gier na konsolę Nintendo Switch (biorąc pod uwagę problemy z wydajnością na mocniejszych urządzeniach, ta decyzja wydaje się bardziej logiczna, bo według mnie te tytuły idealnie spisałyby się na konsoli przenośnej do krótkich partii np. w tramwaju). Krążą natomiast plotki, że „Gwint” pojawi się na smartfonach.

Od momentu publikacji gier w sklepach cyfrowych PlayStation Store i Microsoft Store walory CD Projektu staniały z poziomu 154,10 zł (zamknięcie 4 grudnia) do 145,50 zł na dzisiejszym (6 grudnia) otwarciu.

(Bankier.pl)

Wersja na komputery osobiste gry „Wojna Krwi” miała miejsce 23 października. Sprzedaż w serwisie GOG należącym do CD Projekt nie była jednak zadowalająca i pomimo poprzednich zapowiedzi, spółka uruchomiła sprzedaż tytułu także w serwisie Steam.

Mateusz Gawin

Źródło:
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
3 9 jes

"Jesteśmy świadomi problemów ze stabilnością i wydajnością" - ale grę wypuścili wiedząc o błędach. Teraz takie czasy, produkty testuje się na klientach.

! Odpowiedz
9 4 atyp1

Ważny temat. Dotyczy milionów ludzi.

! Odpowiedz
CDPROJEKT 2,59% 142,60
2018-12-18 17:03:44
WIG 0,92% 58 719,27
2018-12-18 17:05:00
WIG20 1,46% 2 315,18
2018-12-18 17:15:00
WIG30 1,30% 2 631,45
2018-12-18 17:05:00
MWIG40 -0,31% 4 000,83
2018-12-18 17:05:00
DAX -0,29% 10 740,89
2018-12-18 17:34:00
NASDAQ 0,45% 6 783,91
2018-12-18 22:02:00
SP500 -0,03% 2 545,12
2018-12-18 21:59:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.

Przemek Barankiewicz - Redaktor naczelny portalu Bankier.pl

Jesteśmy najważniejszym źródłem informacji dla inwestorów, a nie musisz płacić za nasze treści. To możliwe tylko dzięki wyświetlanym przez nas reklamom. Pozwól nam się dalej rozwijać i wyłącz adblocka na stronach Bankier.pl

Przemek Barankiewicz
Redaktor naczelny portalu Bankier.pl