Podsumowanie kampanii Allegro w sieci ePakiet
eCard SA rozliczył zakończoną kampanię reklamową Allegro w sieci reklamowej ePakiet. Kampania prowadzona była w dwóch podkategoriach sieci ePakiet: technologie/telekomunikacja oraz technologie/RTV. Łącznie w ciągu pięciu tygodni kampanii na stronach sklepów internetowych afiliowanych w sieci wyemitowano 34.000 odsłon banerów. Średni CTR dla kampanii Allegro wyniósł 2,32 procent.
Sieć reklamowa ePakiet obsługuje następujące sklepy internetowe: Supermarket.hoga.pl, eMarket.pl, Biust.pl, Amazonia.pl, Abitech.pl, Audiosfera.pl, Teles.pl, Pedet.com.pl, Falco.com.pl, Walart.home.pl, Elvis.pl, Kinobest.com, Twojekino.pl, Mcpordukt.com.pl, Als.com.pl, Openkontakt.com. Według raportów systemu adserwera sklepy afiliowane w ePakiet generują miesięcznie ok. 840 000 odsłon.
Spółka eCard SA powstała 20 marca 2000 roku. Głównym celem działalności spółki jest prowadzenie autoryzacji i obsługi finansowej transakcji internetowych. Oferta eCard SA skierowana jest do wszystkich firm prowadzących lub zamierzających rozpocząć działalność handlową w Internecie.
+ BiznesNet: eCard SA autoryzuje dla Agory
+ BiznesNet: Projekt ePakiet eCardu
+ eCard
+ Allegro
opr. Michał Gonczarski