Dużo chętnych na akcje producenta gier. Wkrótce debiut?

The Dust dokonało w piątek przydziału akcji nowej emisji oraz akcji sprzedawanych w ramach oferty publicznej. Inwestorzy objęli wszystkie oferowane 220 tys. akcji po cenie maksymalnej 12 zł. Wartość całej oferty wyniosła zatem ponad 2,6 mln zł. Spółka rozpoczęła działania zmierzające do wprowadzenia akcji na NewConnect.

(The Dust)

- Oferta akcji naszej spółki spotkała się z dużym zainteresowaniem inwestorów, którzy zapisali się na wszystkie akcje dostępne w ofercie publicznej, a jej wartość przekroczyła 2,6 mln zł. Dzięki emisji nowych akcji i pozyskaniu środków od inwestorów będziemy mogli kontynuować dynamiczny rozwój firmy. Naszym celem strategicznym jest rozwój segmentu gier własnych, dzięki któremu możemy kilkukrotnie zwiększyć skalę działalności i osiągane wyniki finansowe. – powiedział Jakub Wolff, prezes The Dust.

Oferta publiczna obejmowała 220.000 akcji, z czego 145.000 stanowiły akcje nowej emisji serii C, a kolejne 75.000 to istniejące akcje serii B. Inwestorom indywidualnym przydzielono 133.800 akcji, natomiast w transzy dużych inwestorów przydzielono 86.200 akcji. Jednocześnie The Dust rozpoczyna działania związane z rejestracją akcji oraz wprowadzeniem ich na rynek NewConnect.

Po uwzględnieniu akcji nowej emisji, spółka posiada łącznie 1.480.000 akcji, które przy cenie maksymalnej w wysokości 12 zł dają kapitalizację na poziomie 17,8 mln zł. Obecnie największymi akcjonariuszami The Dusta są agencja reklamowa Me & My Friends oraz producent gier mobilnych T-Bull.

The Dust specjalizuje się w produkcji gier na urządzenia mobilne w dwóch modelach: gry reklamowe na zlecenie (tzw. advergaming) oraz gry własne dystrybuowane w modelu F2P (free-to-play). Na zlecenie klientów korporacyjnych spółka zrealizowała szereg gier reklamowych, m.in. dla Grupy Maspex (marki Tymbark i Kubuś) – gry „Kapsel Run!”, „Kapsel Run 2 Challenge” i „Gry Kubusia”. Spółka jest także autorem Kings of Cards – pierwszej gry w technologii rozszerzonej rzeczywistości na platformę Microsoft.

W 2016 r. przychody spółki z tytułu produkcji własnych stanowiły 10 proc. wszystkich przychodów, natomiast plan na 2017 r. zakłada wzrost ich udziału do 39 proc. Docelowo spółka chce uzyskiwać z nich około 70 proc. przychodów, przy jednoczesnym stabilnym rozwoju gier reklamowych na zlecenie.

(The Dust)

Do tej pory The Dust wydał 8 gier własnych oraz 23 gry na zlecenie klientów. Gry te zanotowały łącznie 5,5 mln pobrań. W 2017 r. do graczy trafią trzy kolejne produkcje własne The Dust dystrybuowane w modelu free-to-play. Plan tegorocznych premier obejmuje również New York Dead Island oraz Galactic Soldier, czyli shooter osadzony w świecie sci-fi.

W I półroczu 2017 r. przychody ze sprzedaży The Dust wyniosły 625 tys. zł, co oznacza dwukrotny wzrost w porównaniu z przychodami w całym 2016 r. Zysk netto wynosił 399 tys. zł i był ponad 5-krotnie wyższy niż w całym 2016 r., kiedy wyniósł 73 tys. zł. Prezes spółki liczy na to, że „przychody i zyski będą rosły w podobnym tempie, jak w ostatnich kwartałach”. „Oceniamy, że roczne tempo wzrostu przychodów na poziomie 100 proc. jest realne” - dodaje Jakub Wolff.

Adam Hajdamowicz

Źródło:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 www.eurodolar.pl

Oceniamy, że roczne tempo wzrostu przychodów na poziomie 100 proc. jest realne” - dodaje Jakub Wolff.

Gdyby to było mozliwe dla PKN lub KGHM....

! Odpowiedz
0 0 www.eurodolar.pl

Kapsel Run - prosze powiedziec czy to napisane zostało w Unity3D?

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne
WIG -1,14% 41 148,51
2020-04-01 11:22:00
WIG20 -1,48% 1 490,48
2020-04-01 11:37:45
WIG30 -1,21% 1 715,88
2020-04-01 11:37:00
MWIG40 0,07% 2 852,13
2020-04-01 11:22:45
DAX -3,03% 9 634,50
2020-04-01 11:31:00
NASDAQ -0,95% 7 700,10
2020-03-31 22:03:00
SP500 -1,60% 2 584,59
2020-03-31 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.