Informacje podstawowe spółki VRG SA (VRG)
- Nazwa spółkiVRG SA
- PrezesKolański, Mateusz Karol
- Makrosektordobra konsumpcyjne
- Sektor/branżaodzież i kosmetyki/odzież i obuwie
- Liczba akcji234 455 840 szt.
- Zatrudnienie914 (2024 r.) - spółka1 989 (2024 r.) - grupa
- Audytor-- --
Dane teleadresowe
- Ulicaul. Pilotów 10
- Kod pocztowy31-462
- MiejscowośćKraków
- KrajPolska
- Telefon+48 725001026
- Fax+48 12656509
- Strona internetowawww.vrg.pl
- Emailsekretariat@vrg.pl
Opis działalności spółki VRG SA (VRG)
- PL
Grupa VRG specjalizuje się w projektowaniu oraz sprzedaży kolekcji mody dla mężczyzn i kobiet oraz biżuterii i zegarków. Działalność prowadzona jest poprzez sieć salonów detalicznych marek własnych oraz kanał e-commerce. W skład grupy wchodzi pięć głównych marek: Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler Milano oraz W.KRUK. Vistula oferuje klasyczną i casualową modę męską oraz damską. Bytom specjalizuje się w modzie męskiej, w tym garniturach. Wólczanka jest marką koszul i akcesoriów, głównie męskich. Deni Cler Milano to marka odzieży damskiej. W.KRUK jest marką jubilerską oferującą biżuterię, zegarki i akcesoria. Grupa posiada własne zaplecze projektowe oraz sieć dystrybucji obejmującą salony firmowe w całej Polsce. Kluczowym elementem strategii jest rozwój sprzedaży w kanale e-commerce oraz zwiększanie udziału marek własnych w portfolio produktowym.
- ENG
The VRG Group specializes in designing and selling fashion collections for men and women as well as jewelry and watches. The business is conducted through a network of retail stores of own brands and e-commerce channel. The group includes five main brands: Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler Milano and W.KRUK. Vistula offers classic and casual men's and women's fashion. Bytom specializes in men's fashion, including suits. Wólczanka is a brand of shirts and accessories, mainly for men. Deni Cler Milano is a women's clothing brand. W.KRUK is a jewelry brand offering jewelry, watches and accessories. The Group has its own design facilities and a distribution network including company stores throughout Poland. A key element of the strategy is the development of sales in the e-commerce channel and increasing the share of own brands in the product portfolio.
Kody
- Ticker GPWVRG
- ISINPLVSTLA00011
- NIP675-000-03-61
- REGON351001329
- KRS0000047082
- EKD4771Zsprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepachretail sale of clothing in specialised stores
- LEI259400JK2AT927YR9N41
Konkurencja sektorowa
- Najbliższa konkurencja (odzież i obuwie)Arlen SACCC SACDRL SAEsotiq&Henderson SAHurtimex SAIntersport Polska SAKubota SALPP SAMonnari Trade SAPlantwear SAPolkap SA w restrukturyzacjiPrima Moda SA w restrukturyzacjiProtektor SARedan SA w likwidacjiSanwil Holding SASilvano Group ASSolar Company SAWittchen SAWojas SA
- Konkurencja sektorowa (odzież i kosmetyki)4Mass SADr. Miele Cosmed Group SAHarper Hygienics SALubawa SAMiraculum SA
Historia zmian nazwy spółki
- VRG SA30-11-2018 - obecnie
- Vistula SA06-02-2009 - 29-11-2018
- Vistula & Wólczanka SA27-10-2006 - 05-02-2009
- Vistula SA01-01-1000 - 26-10-2006