0,8740 zł
-3,32% -0,0300 zł
INTERSPORT Polska SA (IPO)
Wybierz przedział czasu
Analiza techniczna

INTERSPPL - notowania spółki

Kurs odniesienia: 0,9040 zł
Kurs odniesienia:
Data początkowa:
Data końcowa:
Zmiana:
Zmiana:
Minimum:
Maksimum:
Średni:
Wolumen obrotu:
Średni wolumen:
Obroty:
Średnie obroty:
Kurs otwarcia: 0,9040 zł
Max 1D: 0,9040 zł
Min 1D: 0,8740 zł
Wolumen obrotu: 13 787 szt.
Wartość obrotu: 12 172 zł
Liczba transakcji: 34
Stopa zwrotu 1R: -48,59%
Max 1R: 2,3400 zł
Min 1R: 0,8740 zł
System notowań: ciągłe

Przynależność do indeksów

Indeks Udział
WIG-ODZIEZ 0,05%
INVESTORMS 0,01%
WIG-POLAND <0,01%
WIG <0,01%

Wskaźniki giełdowe

Kapitalizacja26 552 731,8 zł
Free float22,80%
Liczba akcji30 380 700 szt.
Cena / WK1,36

Zmiany cen na tle rynku

? Tabela przedstawia historyczne ceny akcji spółki: sprzed tygodnia, miesiąca, 3 miesięcy, 6 miesięcy, roku, 2 lat i 5 lat oraz procentową różnicę w stosunku do aktualnego kursu.
Poniżej znajdują się wyrażone w procentach zmiany wartości szerokiego rynku (WIG) i indeksu branżowego oraz różnice pomiędzy nimi, a ceną akcji spółki w punktach procentowych (pp).
Tabela informuje, ile akcje spółki kosztowały w przeszłości oraz czy kurs zachowuje się lepiej lub gorzej niż rynek w różnych okresach.
Aktualny kurs: 0,8740 7D 1M 3M 6M 1R 2L 5L
Kurs 1,0100 1,3000 1,3500 1,3500 1,7000 2,0900 2,8400
zmiana -13,47% -32,77% -35,26% -35,26% -48,59% -58,18% -69,23%
WIG (zmiana) -2,52% -2,27% -9,61% 5,58% -17,67% -12,64% -7,96%
Na tle rynku (pp) -10,94 -30,50 -25,65 -40,84 -30,92 -45,54 -61,27
WIG-ODZIEZ (zmiana) -9,68% -15,15% -16,44% -5,89% -39,69% -45,70% -
Na tle WIG-ODZIEZ (pp) -3,78 -17,62 -18,82 -29,37 -8,89 -12,48 -

Kalendarium

Brak wydarzeń

Rekomendacje

Rekomendacje pozytywne 1
Rekomendacje neutralne 0
Rekomendacje negatywne 0
Podsumowanie +++

Notowania akcji

Zaloguj się lub zarejestruj się na Bankier.pl, aby móc zarządzać swoją listą spółek.
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.