Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

Awaria w BM mBanku. Inwestorzy mają problem z zalogowaniem

, aktualizacja: 2020-12-22 10:52

Od poniedziałkowego poranka do redakcji Bankier.pl napływały informacje od inwestorów skarżących się na funkcjonowanie platformy Biura Maklerskiego mBanku. We wtorek przed południem poinformowano o usunięciu awarii.

(fot. FORUM)

- Kolejny dzień, w którym system transakcyjny biura maklerskiego nie działa prawidłowo, są problemy z zalogowaniem, złożeniem zlecenia, a stan rachunku i realizacje zleceń nie aktualizują się – napisał jeden z naszych czytelników.

reklama

O podobnych problemach na Twitterze napisał inny inwestor, Łukasz Duda.

[Aktualizacja 10:20] - Potwierdzam, że rano klienci mieli chwilowy problem z zalogowaniem się do usług maklerskich w mBanku. Problem jednak już usunęliśmy, klienci mogą się logować i wykonywać zlecenia. System może je w tej chwili jednak nieco wolniej księgować. Przepraszamy za to i pracujemy dalej żeby zlecenia księgowały się na bieżąco - napisała w Kinga Wojciechowska-Rulka z biura prasowego mBanku.

[Aktualizacja 11:09] Awaria nadal trwa.

- Niestety, problemy w dostępie do usług maklerskich powróciły. Bardzo przepraszamy. Pracujemy intensywnie nad tym, żeby przywrócić ich pełną dostępność. Będziemy na bieżąco informować klientów - dodaje Kinga Wojciechowska-Rulka z biura prasowego mBanku.

[Aktualizacja 11:45] Komunikat BM mBanku

Produkty finansowe
Produkt
Kwota
Okres
miesięcy

[Aktualizacja 18:45] Komunikat BM mBanku

— Biuro maklerskie mBanku (@BMmBanku) December 21, 2020 

[Aktualizacja 22:30] Komunikat mBanku

- Obecnie zalogujesz się do mInwestora. Cały czas prowadzimy jednak prace serwisowe, które mogą wpływać na czasowy brak dostępności systemów - czytamy an stronie BM mBanku

[Aktualizacja 07:47] Problemy przeciągają się na wtorek. Nadal otrzymujemy informacje dotyczące problemów z zalogowaniem się do systemu mBanku.

- Dzień dobry problem występuje nadal brak możliwości zalogowania .Wczoraj koło godziny 22 można było się zalogować dzisiaj już nie - pisze jeden z naszych czytelników.

[Aktualizacja 08:07] Komunikat mBanku

[Aktualizacja 09:39] Kolejny komunikat mBanku

[Aktualizacja 10:51] Awaria naprawiona

- Zarówno aplikacja mobilna, jak i serwisy eMakler oraz mInwestor działają. Klienci mogą za ich pośrednictwem zlecać transakcje - napisała w wiadomości do naszej redakcji Kinga Wojciechowska-Rulka z biura prasowego mBanku.

Giełdą trzęsie, inwestorzy odcięci od handlu

Poniedziałkowe i wtorkowe problemy przypominają sytuacją z piątku, kiedy inwestorzy piszący na adres alert@bankier.pl również donosili o braku możliwości korzystania z platformy. Wówczas utrudnienia zostały usunięte jeszcze w godzinach przedpołudniowych.

Warto dodać, że poniedziałkowa sesja giełdowa była dosyć burzliwa, co było wynikiem globalnej reakcji na informacje o nowej mutacji koronawirusa. Nie brak też problemów poszczególnych popularnych spółek – na początku notowań mocnymi spadkami cechowały się m.in. CCC i CD Projekt.

Od początku grudnia awarie w polskich domach maklerskich budzą szczególne zainteresowanie. To efekt potężnych problemów Biura Maklerskiego ING, którego klienci przez kilkadziesiąt godzin pozbawieni byli możliwości handlu oraz dostępu do swoich środków.

Planujemy kontynuację tematu

MZ

Źródło: Bankier.pl
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty