REKLAMA
TYLKO U NAS

Modelowanie umysłu - NLP a reklama

2010-04-12 14:10
publikacja
2010-04-12 14:10

Modelowanie, kotwiczenie, swish pattern, trans czy przeramowanie to tylko kilka technik, które mogą tworzyć i modyfikować wzory postrzegania i myślenia każdego z nas.Czy naprawdę możemy zostać zaprogramowani neurolingwistycznie dowiemy się już 21 kwietnia, podczas wykładu "Modelowanie umysłu - NLP a reklama", który poprowadzi psycholog i trener NLP Andrzej Batko.

W trakcie środowego wykładu wyjaśnione zostaną podstawy technik wpływu na zachowanie innych ludzi. Dowiemy się również, jak dzięki sile perswazji, można z łatwością przekonać innych do swoich pomysłów oraz jaki % NLP skrywają w sobie reklamy.

Wykład odbędzie się w ramach cyklu wykładów otwartych Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy - IAA Young Professionals Polska.

Osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o potwierdzenie przybycia na adres m.szozda@iaa.org.pl, w odpowiedzi zwrotnej przesłany zostanie dokładny adres miejsca wykładu.

Udział w wykładzie jest bezpłatny. Mediarun.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Źródło:
Tematy
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki