Modelowanie, kotwiczenie, swish pattern, trans czy przeramowanie to tylko kilka technik, które mogą tworzyć i modyfikować wzory postrzegania i myślenia każdego z nas.Czy naprawdę możemy zostać zaprogramowani neurolingwistycznie dowiemy się już 21 kwietnia, podczas wykładu "Modelowanie umysłu - NLP a reklama", który poprowadzi psycholog i trener NLP Andrzej Batko.
W trakcie środowego wykładu wyjaśnione zostaną podstawy technik wpływu na zachowanie innych ludzi. Dowiemy się również, jak dzięki sile perswazji, można z łatwością przekonać innych do swoich pomysłów oraz jaki % NLP skrywają w sobie reklamy.
Wykład odbędzie się w ramach cyklu wykładów otwartych Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy - IAA Young Professionals Polska.
Osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o potwierdzenie przybycia na adres m.szozda@iaa.org.pl, w odpowiedzi zwrotnej przesłany zostanie dokładny adres miejsca wykładu.
Udział w wykładzie jest bezpłatny. Mediarun.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
Modelowanie umysłu - NLP a reklama
2010-04-12 14:10
publikacja
2010-04-12 14:10
2010-04-12 14:10