Tabele opłat i prowizji bankowych nie należą do najprostszych dokumentów do przeanalizowania podczas zakładania nawet tak podstawowego produktu, jak rachunek osobisty. Klienci banków nierzadko skarżą się na niesłusznie naliczone opłaty i niedostateczne informowanie ich o zmianach w taryfach.


Czy wam też się to zdarzyło? Redakcja Bankier.pl w najnowszym badaniu chce sprawdzić doświadczenia internautów dotyczące opłat bankowych i reakcje banków na składane z tego tytułu reklamacje. Przygotowaliśmy krótką ankietę – zapraszamy do jej wypełnienia. Link do badania znajduje się poniżej:
Badanie Bankier.pl: Przejrzystość cenników opłat i prowizji bankowych
W badaniu pytamy o to, jakimi kanałami banki komunikują klientom zmiany w taryfach opłat i czy w ocenie użytkowników, te informacje są wystarczające. Chcemy również poznać waszą opinię o najbardziej skomplikowanych zapisach w bankowych cennikach.
Reklama/mg