REKLAMA

BRE Bank zdobywa klientów on-line

2006-12-19 08:00
publikacja
2006-12-19 08:00
BRE Bank ocenia, że dzięki nowemu portalowi internetowemu 10-15 proc. klientów korporacyjnych będzie się kontaktować z bankiem on-line, co przełoży się na zwiększenie sprzedaży produktów i usług – informuje Puls Biznesu.
Dziś bank obsługuje 10 tys. klientów korporacyjnych, z czego 7 tys. to firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw o rocznych obrotach do 30 mln zł. Nowy portal, uruchomiony pod adresem www.brebank.pl. ma pomóc w poszerzeniu bazy klientów i zwiększeniu zyskowności sprzedaży.

Bartosz Brzozowski, dyrektor departamentu marketingu i relacji inwestorskich BRE Banku nie ukrywa, że bank chce przyciągnąć klientów również innych banków.

Na podstawie: BT, Puls Biznesu / www.pb.pl
Źródło:
Tematy
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Sektor bankowy

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki