Klienci Banku Smart i BIZ Banku skarżą się na problemy z zalogowaniem do bankowości internetowej. Bank potwierdza problemy, a pracownicy infolinii twierdzą, że awaria powinna zostać usunięta w ciągu 1-2 godzin.


Czytelnicy Bankier.pl piszący na adres alert@bankier.pl zgłaszają problemy z zalogowaniem się do bankowości internetowej Banku Smart i BIZ Banku. System obydwu banków jest niedostępny albo wyświetla komunikat o błędzie. – Uprzejmie informujemy, że mogą występować przejściowe problemy z dostępem do systemu bankowości elektronicznej. Przepraszamy za niedogodności – czytamy w komunikacie na stronie banksmart.pl.
W komunikacie przesłanym do Redakcji Bankier.pl przez biuro prasowe Banku Smart i BIZ Banku czytamy: – Potwierdzam, mamy wewnętrzny problem techniczny, co skutkuje problemami z logowaniem do systemów bankowości elektronicznej Banku SMART i BIZ Banku (to jeden system, tylko z różnym brandingiem). W tej chwili trwają intensywne prace nad przywróceniem funkcjonalności – informuje Magdalena Szymańska.
Podczas kontaktu z infolinią przed godziną 15:00 pracownik banku poinformował nas, że system powinien zostać udostępniony najpóźniej w ciągu dwóch godzin.
Aktualizacja, godz. 17:00
W przesłanej do Redakcji Bankier.pl wiadomości Bank poinformował, że uporał się z awarią: – Systemy bankowości elektronicznej Banku SMART i BIZ Banku są już w pełni dostępne dla klientów – pisze Magdalena Szymańska.
wb/Bankier.pl