51,0000 zł
4,94% 2,4000 zł
Bloober Team SA (BLO)
Wybierz przedział czasu
Analiza techniczna

BLOOBER - notowania spółki

Rynek notowań: New Connect
Kurs odniesienia: 48,6000 zł
Kurs odniesienia:
Data początkowa:
Data końcowa:
Zmiana:
Zmiana:
Minimum:
Maksimum:
Średni:
Wolumen obrotu:
Średni wolumen:
Obroty:
Średnie obroty:
Kurs otwarcia: 47,2000 zł
Max 1D: 51,9000 zł
Min 1D: 47,0000 zł
Wolumen obrotu: 10 881 szt.
Wartość obrotu: 544 935 zł
Liczba transakcji: 150
Stopa zwrotu 1R: 9,44%
Max 1R: 57,6000 zł
Min 1R: 32,0000 zł
System notowań: ciągłe

Przynależność do indeksów

Indeks Udział
NCINDEX 6,29%

Wskaźniki giełdowe

Kapitalizacja90 132 249 zł
Free float71,89%
Liczba akcji1 767 299 szt.

Zmiany cen na tle rynku

? Tabela przedstawia historyczne ceny akcji spółki: sprzed tygodnia, miesiąca, 3 miesięcy, 6 miesięcy, roku, 2 lat i 5 lat oraz procentową różnicę w stosunku do aktualnego kursu.
Poniżej znajdują się wyrażone w procentach zmiany wartości szerokiego rynku (WIG) i indeksu branżowego oraz różnice pomiędzy nimi, a ceną akcji spółki w punktach procentowych (pp).
Tabela informuje, ile akcje spółki kosztowały w przeszłości oraz czy kurs zachowuje się lepiej lub gorzej niż rynek w różnych okresach.
Aktualny kurs: 51,0000 7D 1M 3M 6M 1R 2L 5L
Kurs 49,3000 47,0000 46,9000 35,4000 46,6000 116,0000 8,9000
zmiana 3,45% 8,51% 8,74% 44,07% 9,44% -56,03% 473,03%
WIG (zmiana) 0,34% -6,90% -5,84% -0,06% -2,47% -6,67% 8,28%
Na tle rynku (pp) 3,11 15,41 14,58 44,13 11,91 -49,36 464,75
NCINDEX (zmiana) -1,00% -3,65% -13,21% 8,29% -11,28% -33,61% -34,97%
Na tle NCINDEX (pp) 4,45 12,16 21,95 35,78 20,73 -22,43 508,01

Kalendarium

  • Publikacja jednostkowego oraz skonsolidowanego raportu za 2018 rok.

Rekomendacje

Rekomendacje pozytywne 0
Rekomendacje neutralne 0
Rekomendacje negatywne 0
Podsumowanie

Notowania akcji

Zaloguj się lub zarejestruj się na Bankier.pl, aby móc zarządzać swoją listą spółek.
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.