Virgin Mobile przeprasza za awarię i oferuje prezent dla klientów

Awaria została usunięta, a usługi dla klientów - przywrócone - poinformowała po godz. 15 sieć Virgin Mobile. Awaria, która miała miejsce dziś w nocy i przez większą część dnia została usunięta, a klienci mogą już korzystać z usług. Jednocześnie każdy klient dotknięty skutkami awarii otrzyma od sieci prezent. 

(fot. Michał Fludra / ZUMA Press)

- Pragniemy przeprosić wszystkich naszych klientów, którzy w dniu dzisiejszym pozbawieni byli dostępu do naszych usług. Była to pierwsza w historii Virgin Mobile tak poważna awaria, która dodatkowo miała miejsce w środku nocy. Bierzemy odpowiedzialność za tę sytuację i zrobimy wszystko, co niezbędne, aby nie powtórzyła się w przyszłości – mówi Grażyna Piotrowska–Oliwa, prezes Virgin Mobile Polska, cytowana w komunikacie operatora.

Awaria wystąpiła około godziny 4:50 podczas nocnych prac utrzymaniowych. Jej przyczyną był błąd komunikacji między systemem bilingowym Virgin Mobile a siecią radiową, który nie mógł zostać wykryty wcześniej. Co więcej, taka sytuacja nie miała jeszcze nigdy miejsca przy realizacji podobnych prac. Potwierdzamy również, że awaria nie była spowodowana jakimkolwiek problemem z działaniem sieci Play, z której korzystają klienci Virgin Mobile - czytamy w komunikacie przesłanym przez operatora.

W ramach przeprosin klienci, którzy dotknięci zostali skutkami awarii otrzymają od nas przeprosinowy prezent. O szczegółach każdy klient zostanie poinformowany SMS-em. Jednocześnie podjedliśmy dodatkowe działania mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa działania usług – dodaje Grażyna Piotrowska–Oliwa.

Z uwagi na wystąpienie awarii w późnych godzinach nocnych i poza godzinami funkcjonowania centrum obsługi klienta, niemożliwe było szybkie poinformowanie klientów o zaistniałej sytuacji. Pracujemy nad jeszcze lepszym procesem informowania klientów w przypadku takich sytuacji – deklaruje operator telekomunikacyjny.

Stan na godzinę 15.00 potwierdza, że wszyscy klienci odzyskali możliwość korzystania z usług.

Virgin Mobile Polska to największy wirtualny operator telefonii komórkowej w Polsce. Z jego usług korzysta około pół miliona klientów. W 2018 roku firma osiągnęła 100 mln złotych przychodu.

MD

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
4 35 pytek21

Ale kłamstwo.
Virgin mobile faktycznie wysłał SMS z przeprosinami ale prezentu nie. Nie oszukujcie ludzi. To wcale taka fajna sieć nie jest. Pół dnia nie masz możliwości dzwonienia, smsowania czy netu a wieczorem tylko: sorry była awaria.

! Odpowiedz
3 3 arturw12

ąśćłóć test polskie znaki

! Odpowiedz
3 3 arturw12

test komentarz pod komentarzem

! Odpowiedz
5 0 arturw12

Pusty komentarz

! Odpowiedz
0 0 dziki_losos

No niestety.

! Odpowiedz

Do rozliczenia PIT 2018 zostało:

WCZYTAJ TWÓJ E-PIT