REKLAMA
ZOOM NA SPÓŁKI

Polskie mięso trafi do Kanady i Japonii

2016-01-21 00:28
publikacja
2016-01-21 00:28

Polskie zakłady mięsne chcą zawojować rynek japoński i kanadyjski. Chcemy sprzedawać przede wszystkim wieprzowinę.

fot. Fotosmurf / / YAY Foto

Gazeta pisze, że w tym celu Związek "Polskie Mięso" zainaugurował kampanię promocyjną pod hasłem "Rozsmakuj się w Europie - Let's Meat". Nasi przedsiębiorcy będą się starali przekonać handlowców i konsumentów z Japonii i Kanady, że polska wieprzowina to najlepsze mięso, produkowane i przerabiane przy zastosowaniu surowych norm jakości - pisze "Nasz Dziennik".

"Japonia to bardzo dobry rynek, który utraciliśmy po wybuchu Afrykańskiego Pomoru Świń i teraz chcemy o niego zawalczyć. Nie możemy więc dać Japończykom o sobie zapomnieć" - mówi "Naszemu Dziennikowi" prezes Związku "Polskie Mięso" Witold Choiński. Jak dodaje, na rynku kanadyjskim, który nie zamknął przed nami swojego rynku, chcemy zwiększyć polską obecność.

Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)/"Nasz Dziennik"/kry/dabr

Źródło:IAR
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (2)

dodaj komentarz
~ferebthrjt
Japonczycy nie tkna polskiego chlamu!
~Tragedia
"Gazeta pisze" jaka gazeta?

Powiązane: Kanada

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki