Polskie mięso trafi do Kanady i Japonii

Polskie zakłady mięsne chcą zawojować rynek japoński i kanadyjski. Chcemy sprzedawać przede wszystkim wieprzowinę.

(fot. Fotosmurf / YAY Foto)

Gazeta pisze, że w tym celu Związek "Polskie Mięso" zainaugurował kampanię promocyjną pod hasłem "Rozsmakuj się w Europie - Let's Meat". Nasi przedsiębiorcy będą się starali przekonać handlowców i konsumentów z Japonii i Kanady, że polska wieprzowina to najlepsze mięso, produkowane i przerabiane przy zastosowaniu surowych norm jakości - pisze "Nasz Dziennik".

"Japonia to bardzo dobry rynek, który utraciliśmy po wybuchu Afrykańskiego Pomoru Świń i teraz chcemy o niego zawalczyć. Nie możemy więc dać Japończykom o sobie zapomnieć" - mówi "Naszemu Dziennikowi" prezes Związku "Polskie Mięso" Witold Choiński. Jak dodaje, na rynku kanadyjskim, który nie zamknął przed nami swojego rynku, chcemy zwiększyć polską obecność.

Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)/"Nasz Dziennik"/kry/dabr

Źródło: IAR

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 1 ~ferebthrjt

Japonczycy nie tkna polskiego chlamu!

! Odpowiedz
0 1 ~Tragedia

"Gazeta pisze" jaka gazeta?

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne

Wskaźniki makroekonomiczne

Inflacja rdr 3,4% XII 2019
PKB rdr 3,9% III kw. 2019
Stopa bezrobocia 5,2% XII 2019
Przeciętne wynagrodzenie 5 213,27 zł X 2019
Produkcja przemysłowa rdr 3,8% XII 2019

Znajdź profil