REKLAMA
TYLKO U NAS

Najdroższe marki swiata: Google w górę, Apple w dół

2014-05-21 08:23
publikacja
2014-05-21 08:23

Firma Google zajęła pierwsze miejsce w tegorocznej edycji raportu BrandZ Top Global 100 opracowanego przez firmę badawczą Millward Brown.

W porównaniu z zeszłym rokiem, wartość marki Google wzrosła o 40 proc., podczas gdy Apple straciło 20 proc., spadając na drugie miejsce w rankingu.

Kolejne dwa miejsca zajmują IBM i Microsoft. Branża technologiczna to aż 30 proc. całkowitej wartości marek ujętych w raporcie. Wartość marek tych firm wzrosła średnio o 16 proc. od zeszłego roku.

Zestawienie pierwszych 10 miejsc w rankingu BrandZ Top Global 100

Miejsce Marka Zmiana wartości Zmiana miejsca
1 Google 40 proc. 1
2 Apple - 20 proc. -1
3 IBM - 4 proc. 0
4 Microsoft 29 proc. 3
5 McDonald's - 5 proc. -1
6 Coca-Cola 3 proc. -1
7 Visa 41 proc. 2
8 at&t 3 proc. -2
9 Marlboro -3 proc. -1
10 amazon.com 41 proc. 4

Źródło: millwardbrown.com

Mateusz Gawin, Bankier.pl

Źródło:
Tematy
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki