Niektórym klientom BGŻ BNP Paribas posiadającym karty kredytowe mogły zostać błędnie naliczone opłaty.


"Informujemy o możliwości wystąpienia błędów dotyczących naliczenia opłat na kartach kredytowych naszego banku. Weryfikujemy ich zasadność. Wszelkie nieprawidłowości zostaną skorygowane" - podaje BGŻ BNP Paribas w komunikacie słyszanym zaraz po połączeniu się z infolinią banku.
O wyjaśnienie zaistniałej sytuacji poprosiliśmy biuro prasowe banku. – Na wyciągach do kart kredytowych części klientów dawnego Sygma Banku pojawiła się błędna informacja dotycząca opłaty za kartę. Bank BGŻ BNP Paribas nie wymaga tej opłaty i zostanie ona niezwłocznie anulowana, opłaty zostaną wyksięgowane jeszcze w tym tygodniu. Przepraszamy klientów za zaistniałą sytuację – pisze w informacji przesłanej do redakcji Bankier.pl Karolina Kozakiewicz, specjalista ds. relacji z mediami w Banku BGŻ BNP Paribas.
MW