W grudniu 2017 r. Bank BGŻ BNP Paribas informował, że niektórym klientom byłego Sygma Banku, przejętego przez tę instytucję, błędnie naliczono opłaty. Problem dotyczył posiadaczy kart kredytowych. Jak poinformował nas jeden z czytelników, na wyciągach wciąż mogą pojawiać się nienależne prowizje.


"Na wyciągach do kart kredytowych części klientów dawnego Sygma Banku pojawiła się błędna informacja dotycząca opłaty za kartę. Bank BGŻ BNP Paribas nie wymaga tej opłaty i zostanie ona niezwłocznie anulowana, opłaty zostaną wyksięgowane jeszcze w tym tygodniu. Przepraszamy klientów za zaistniałą sytuację" – informował redakcję Bankier.pl w grudniu 2017 r. Bank BGŻ BNP Paribas.
Z redakcją skontaktował się czytelnik, który wskazuje, że problem po ponad pół roku może nadal występować. "Opłaty są nadal pobierane, a w oddziałach banków nie potrafią wytłumaczyć zaistniałej sytuacji, odsyłając klientów do wysyłania zapytań do centrali" - informuje jeden z klientów byłego Sygma Banku.
Poprosiliśmy o komentarz biuro prasowe instytucji. "Bank BGŻ BNP Paribas wykonał zwroty błędnie naliczonych opłat, które zostały zidentyfikowane. W przypadku, kiedy klient widzi na swoim koncie dodatkowe opłaty, prosimy o niezwłoczne złożenie reklamacji. Wówczas zapytanie klienta zostanie szczegółowo przeanalizowane przez dedykowane jednostki w Centrali" - informuje bank.
Posiadacze kart kredytowych powinni zwrócić uwagę na pozycje widniejące w wyciągach i zgłosić ewentualne nieprawidłowości do Banku BGŻ BNP Paribas.
/mk