REKLAMA

Byłeś klientem Sygma Bank? Sprawdź wyciągi z karty kredytowej

2018-08-03 14:15
publikacja
2018-08-03 14:15

W grudniu 2017 r. Bank BGŻ BNP Paribas informował, że niektórym klientom byłego Sygma Banku, przejętego przez tę instytucję, błędnie naliczono opłaty. Problem dotyczył posiadaczy kart kredytowych. Jak poinformował nas jeden z czytelników, na wyciągach wciąż mogą pojawiać się nienależne prowizje.

Byłeś klientem Sygma Bank? Sprawdź wyciągi z karty kredytowej
Byłeś klientem Sygma Bank? Sprawdź wyciągi z karty kredytowej
/ Bankier.pl

"Na wyciągach do kart kredytowych części klientów dawnego Sygma Banku pojawiła się błędna informacja dotycząca opłaty za kartę. Bank BGŻ BNP Paribas nie wymaga tej opłaty i zostanie ona niezwłocznie anulowana, opłaty zostaną wyksięgowane jeszcze w tym tygodniu. Przepraszamy klientów za zaistniałą sytuację" – informował redakcję Bankier.pl w grudniu 2017 r. Bank BGŻ BNP Paribas.

Z redakcją skontaktował się czytelnik, który wskazuje, że problem po ponad pół roku może nadal występować. "Opłaty są nadal pobierane, a w oddziałach banków nie potrafią wytłumaczyć zaistniałej sytuacji, odsyłając klientów do wysyłania zapytań do centrali" - informuje jeden z klientów byłego Sygma Banku.

Poprosiliśmy o komentarz biuro prasowe instytucji. "Bank BGŻ BNP Paribas wykonał zwroty błędnie naliczonych opłat, które zostały zidentyfikowane. W przypadku, kiedy klient widzi na swoim koncie dodatkowe opłaty, prosimy o niezwłoczne złożenie reklamacji. Wówczas zapytanie klienta zostanie szczegółowo przeanalizowane przez dedykowane jednostki w Centrali" - informuje bank.

Posiadacze kart kredytowych powinni zwrócić uwagę na pozycje widniejące w wyciągach i zgłosić ewentualne nieprawidłowości do Banku BGŻ BNP Paribas.

fot. / / Bankier.pl

/mk

Źródło:
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Alert

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki