REKLAMA

BoomBit miał w styczniu 24,6 mln zł przychodów

2022-02-03 17:16, akt.2022-02-03 17:46
publikacja
2022-02-03 17:16
aktualizacja
2022-02-03 17:46

BoomBit szacuje, że jego skonsolidowane przychody wyniosły w styczniu 24,6 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie.

BoomBit miał w styczniu 24,6 mln zł przychodów
BoomBit miał w styczniu 24,6 mln zł przychodów
fot. Krystian Maj / / FORUM

Przychody były o 0,8 proc. niższe niż w grudniu.

Koszt prowizji platform sięgnął w styczniu 1,5 mln zł (spadek o 14 proc.), a koszty płatnego pozyskiwania graczy wyniosły 14,9 mln zł (spadek o 7 proc.).

Przychody pomniejszone o prowizje platform i wydatki marketingowe sięgnęły 8,2 mln zł i były o 16,8 proc. wyższe niż w grudniu.

Łączna liczba pobrań gier grupy BoomBit w styczniu to 22,2 mln.

Najwyższe przychody w styczniu odnotowały gry "Hunts Royale" (5,8 mln zł) i "Darts Club" (3,7 mln zł).

Przychody z tzw. gier hypercasual (proste gry zręcznościowe) wyniosły 12,4 mln zł. Najlepiej radziły sobie "Crazy Plane Landing", "Car Driving School Simulator" i "Kiss in Public".

Prezes Marcin Olejarz podał w komunikacie prasowym, że początek 2022 roku był dla spółki korzystny dzięki polityce Google, zgodnie z którą BoomBit płaci koncernowi niższe prowizje, aż do osiągnięcia progu 1 mln USD przychodów z mikropłatności na urządzeniach z system Android.

Niedługo mają zakończyć się prace nad "Baseball Club", czyli zapowiadaną wcześniej na pierwszy kwartał kolejną grą spółki.

BoomBit jest producentem i wydawcą gier mobilnych. (PAP Biznes)

kuc/ ana/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Mercedes-Benz GLS SUV - teraz w promocyjnym leasingu
Mercedes-Benz GLS SUV - teraz w promocyjnym leasingu
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Prognozy i wyniki finansowe

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki