Procter & Gamble nawiązał współpracę z popularnym sklepem Amazon w sprawie sprzedaży swoich produktów za pośrednictwem sprzedażowego giganta. Całość ma odbywać się w dość nietypowy sposób, bo w trakcie pobytu potencjalnego klienta w toalecie.



Do zakupu mają skłonić reklamy produktów Procter & Gamble znajdujące się na ścianach publicznych toalet. Mają one dodany kod kreskowy, który można zeskanować specjalną aplikacją na smartfona, umożliwiającą robienie zakupów w Amazonie. Pomysłodawcy chcą, żeby klienci dokonywali zakupów za pośrednictwem telefonu w trakcie pobytu w toalecie.
Jakie produkty są brane pod uwagę?
Reklamy znajdujące się w toaletach dotyczyć będą sztandarowych towarów firmy Procter & Gamble, tj. środków higieny osobistej. Autorzy tej kampanii marketingowej wychodzą z założenia, że do potencjalnych klientów w trakcie pobytu w toalecie najbardziej trafią reklamy właśnie takich produktów.
Cała kampania reklamowa na razie funkcjonuje tylko w USA, na terenie Los Angeles, Nowego Jorku, Filadelfii i Seattle. Być może w przyszłości lista miast objętych nietypową akcją marketingową zostanie poszerzona.
/ff