1,2000 zł
0,00% 0,0000 zł
PMPG Polskie Media SA (PGM)
Wybierz przedział czasu
Analiza techniczna

PMPG - notowania spółki

Kurs odniesienia: 1,2000 zł
Kurs odniesienia:
Data początkowa:
Data końcowa:
Zmiana:
Zmiana:
Minimum:
Maksimum:
Średni:
Wolumen obrotu:
Średni wolumen:
Obroty:
Średnie obroty:
Kurs otwarcia: 1,1900 zł
Max 1D: 1,2000 zł
Min 1D: 1,1900 zł
Wolumen obrotu: 710 szt.
Wartość obrotu: 845 zł
Liczba transakcji: 2
Stopa zwrotu 1R: -62,62%
Max 1R: 3,5400 zł
Min 1R: 1,1000 zł
System notowań: ciągłe

Przynależność do indeksów

Indeks Udział
WIG-MEDIA 0,18%
WIG-POLAND <0,01%
WIG <0,01%

Wskaźniki giełdowe

Kapitalizacja12 458 042,4 zł
Free float25,48%
Liczba akcji10 381 702 szt.
Dywidenda 1996-06-140,64 zł
Cena / WK0,42

Zmiany cen na tle rynku

? Tabela przedstawia historyczne ceny akcji spółki: sprzed tygodnia, miesiąca, 3 miesięcy, 6 miesięcy, roku, 2 lat i 5 lat oraz procentową różnicę w stosunku do aktualnego kursu.
Poniżej znajdują się wyrażone w procentach zmiany wartości szerokiego rynku (WIG) i indeksu branżowego oraz różnice pomiędzy nimi, a ceną akcji spółki w punktach procentowych (pp).
Tabela informuje, ile akcje spółki kosztowały w przeszłości oraz czy kurs zachowuje się lepiej lub gorzej niż rynek w różnych okresach.
Aktualny kurs: 1,2000 7D 1M 3M 6M 1R 2L 5L
Kurs 1,2300 1,1400 1,4100 2,8400 3,2100 3,7000 2,7000
zmiana -2,44% 5,26% -14,89% -57,75% -62,62% -67,57% -55,56%
WIG (zmiana) 1,48% -7,74% -0,54% -7,01% -6,66% -10,61% 7,49%
Na tle rynku (pp) -3,92 13,01 -14,35 -50,73 -55,96 -56,96 -63,04
WIG-MEDIA (zmiana) -2,34% -2,17% 5,89% 3,09% 4,72% -1,69% 34,22%
Na tle WIG-MEDIA (pp) -0,10 7,44 -20,79 -60,84 -67,34 -65,88 -89,77

Kalendarium

  • Publikacja skonsolidowanego raportu za I półrocze 2019 roku.

Rekomendacje

Rekomendacje pozytywne 0
Rekomendacje neutralne 0
Rekomendacje negatywne 0
Podsumowanie

Notowania akcji

Zaloguj się lub zarejestruj się na Bankier.pl, aby móc zarządzać swoją listą spółek.
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.