Wybierz przedział czasu
Analiza techniczna

FASING - notowania spółki

Kurs odniesienia: 11,6000 zł
Kurs odniesienia:
Data początkowa:
Data końcowa:
Zmiana:
Zmiana:
Minimum:
Maksimum:
Średni:
Wolumen obrotu:
Średni wolumen:
Obroty:
Średnie obroty:
Kurs otwarcia: 11,6000 zł
Max 1D: 11,6000 zł
Min 1D: 11,5500 zł
Wolumen obrotu: 223 szt.
Wartość obrotu: 2 581 zł
Liczba transakcji: 3
Stopa zwrotu 1R: 0,87%
Max 1R: 14,2000 zł
Min 1R: 9,2000 zł
System notowań: ciągłe

Przynależność do indeksów

Indeks Udział
WIG-POLAND <0,01%
WIG <0,01%

Wskaźniki giełdowe

Kapitalizacja36 044 088,4 zł
Free float39,89%
Liczba akcji3 107 249 szt.
Dywidenda 2019-08-260,8 zł
Cena / Zysk30,80
Cena / WK0,26

Zmiany cen na tle rynku

? Tabela przedstawia historyczne ceny akcji spółki: sprzed tygodnia, miesiąca, 3 miesięcy, 6 miesięcy, roku, 2 lat i 5 lat oraz procentową różnicę w stosunku do aktualnego kursu.
Poniżej znajdują się wyrażone w procentach zmiany wartości szerokiego rynku (WIG) i indeksu branżowego oraz różnice pomiędzy nimi, a ceną akcji spółki w punktach procentowych (pp).
Tabela informuje, ile akcje spółki kosztowały w przeszłości oraz czy kurs zachowuje się lepiej lub gorzej niż rynek w różnych okresach.
Aktualny kurs: 11,6000 7D 1M 3M 6M 1R 2L 5L
Kurs 11,4000 12,0000 11,5000 10,4000 11,5000 19,2000 16,2000
zmiana 1,75% -3,33% 0,87% 11,54% 0,87% -39,58% -28,40%
WIG (zmiana) 0,23% 3,80% 3,00% 24,22% 31,82% -1,85% 23,02%
Na tle rynku (pp) 1,52 -7,14 -2,13 -12,68 -30,95 -37,74 -51,42
WIG-POLAND (zmiana) 0,34% 3,98% 3,07% 24,03% 31,86% -1,82% 23,55%
Na tle WIG-POLAND (pp) 1,42 -7,31 -2,20 -12,49 -30,99 -37,76 -51,95

Kalendarium

  • Publikacja jednostkowego oraz skonsolidowanego raportu za 2020 rok.

Rekomendacje

Rekomendacje pozytywne 1
Rekomendacje neutralne 0
Rekomendacje negatywne 0
Podsumowanie ++

Notowania akcji

Zaloguj się lub zarejestruj się na Bankier.pl, aby móc zarządzać swoją listą spółek.
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.