
Brand24 skupi się na integracji swoich produktów z danymi pochodzącymi od większościowego udziałowca spółki Semrush - poinformował Michał Sadowski, prezes Brand24. Spółka będzie też rozwijać usługi oparte na sztucznej inteligencji. Czytaj dalej
Brand24 skupi się na integracji swoich produktów z danymi pochodzącymi od większościowego udziałowca spółki Semrush - poinformował Michał Sadowski, prezes Brand24. Spółka będzie też rozwijać usługi oparte na sztucznej inteligencji. Czytaj dalej
Prowly .com wzywa do sprzedaży 944.616 akcji Brand24 po 45,5 zł/szt., co stanowi 42,42 proc. ogólnej liczby głosów na walnym zgromadzeniu - poinformował Santander Bank Polska – Santander Biuro Maklerskie, jako podmiot pośredniczący. Czytaj dalej
Prowly nabędzie 1.281.999 akcji Brand24, stanowiących ok. 57,58 proc. kapitału zakładowego oraz głosów na WZ w zamian za łącznie ok. 43 mln zł - podała spółka w komunikacie. Czytaj dalej
Analitycy DM BOŚ, w raporcie z 9 kwietnia, podwyższyli wycenę akcji Brand24 do 56,2 zł z 48,8 zł wcześniej. Czytaj dalej
Brand24 chce stworzyć nowe produkty; mocno inwestuje w AI - poinformował prezes Michał Sadowski na konferencji prasowej. Wskazał, że w 2024 r. spółka chce podwoić przychody w projekcie Insights24. Czytaj dalej
EBITDA grupy Brand24 wzrosła w 2023 roku o 46 proc. do 7,7 mln zł - podała spółka w komunikacie prasowym. Czytaj dalej
Skonsolidowana EBITDA grupy Brand24 wzrosła w 2023 roku do ok. 8,2 mln zł z 5,9 mln zł w 2022 roku - podała spółka wstępne dane w komunikacie. Czytaj dalej
Analitycy DM BOŚ, w raporcie z 10 grudnia, skorygowali w dół prognozy wyników finansowych Brand24 na 2023 rok i na lata kolejne. Wycena akcji Brand24 w horyzoncie 12 miesięcy pozostała na poziomie 48,8 zł. Czytaj dalej
Brand24 skupia się na budowie inteligentnego asystenta w oparciu o AI. W czwartym kwartale widać, że spółce nie pomaga kurs dolara - poinformował na wideokonferencji prezes, Michał Sadowski. Czytaj dalej
Analitycy DM BOŚ, w raporcie z 3 października, podwyższyli wycenę akcji Brand24 do 48,8 zł z 37,2 zł wcześniej. Czytaj dalej
Brand24 chce, aby ARPU wzrosło o kilkadziesiąt procent w ciągu najbliższych 2 lat - poinformował prezes Brand24 Michał Sadowski na telekonferencji. Czytaj dalej
W 2023 roku harmonogram zmian produktowych w Brand24 zostanie zdominowany przez AI - poinformował na GPWInnovationDay prezes spółki, Michał Sadowski. Nowe rozwiązania mają zostać wdrożone za ok. 2 tyg. i mają pomóc przetransformować spółkę w firmę dostarczającą wnioski i rekomendacje w oparciu o AI. Czytaj dalej
Analitycy DM BOŚ w raporcie z 30 marca wycenili akcję Brand24 w horyzoncie 12 miesięcy na 37,2 zł. Czytaj dalej
Brand24 chce, aby nowe produkty w ciągu 3 lat od startu generowały 7-cyfrowe wyniki - poinformowali przedstawiciele spółki na konferencji prasowej. W 2022 r. EBITDA Brand24 wzrosła o 79 proc. do 5,3 mln zł. Czytaj dalej
Brand24 rozpoczął przegląd opcji strategicznych, spółka chce przeanalizować możliwość pozyskania partnera, który przyspieszyłby rozwój firmy na rynkach zagranicznych - podał Brand24 w komunikacie prasowym. Czytaj dalej