Tommy Hilfiger zaprojektuje ubrania w 3D

Wszystkie ubrania do wiosennej kolekcji 2020 Tommy'ego Hilfigera mają być zaprojektowane w technologii 3D.

(Tommy Hilfiger)

Należąca do spółki PVH Corp. odzieżowa marka Tommy Hilfiger ogłosiła wprowadzenie technologii projektowania 3D we wszystkich swoich zespołach projektantów w siedzibie firmy w Amsterdamie. Kolekcja wiosna 2022 będzie pierwszą kolekcją w całości zaprojektowaną przy użyciu innowacyjnej platformy 3D Tommy Hilfiger. Plan ten wpisuje się w cel marki, by zdigitalizować wszystkie ogniwa łańcucha wartości.

– Potencjał projektowania 3D jest nieograniczony; pozwala także na szybszą i bardziej zrównoważoną odpowiedź na potrzeby klientów – mówi prezes Tommy Hilfiger Global i PVH Europe, Daniel Grieder. – Technologia ta stała się podstawowym narzędziem w projektowaniu naszych kolekcji i ma potencjał, by znacznie przyspieszyć wprowadzenie przez nas produktów na rynek oraz całkowicie wyprzeć tradycyjne fotografowanie produktów. Przewidujemy, że wszystkie koszule męskie z jesiennej kolekcji 2020 będą już w całości opracowane przy pomocy technologii 3D i nie będą wymagały produkcji próbek. Różnice między nimi a historycznymi projektami będą niemal niedostrzegalne. Tak wygląda przyszłość - dodaje.

Aby osiągnąć swój cel, firma stworzyła inkubator technologiczny STITCH, którego zadaniem jest cyfryzacja praktyk projektowych firmy. Zespoły inżynierów oprogramowania, eksperci projektowania 3D i specjaliści ds. transformacji opracowali ekosystem autorskich narzędzi, które pozwalają na całkowicie cyfrowe projektowanie, z cyfrowymi tkaninami, wzorami oraz biblioteką kolorów, narzędziami prezentacji 3D oraz technologiami renderowania.

Jesienią 2020 Tommy Hilfiger wypuści limitowaną kolekcję w całości zaprojektowaną, opracowaną i sprzedawaną drogą elektroniczną. Kolekcja wykorzysta również prezentację i modelowanie produktów na wirtualnych awatarach. Inicjatywa ta jest kolejnym krokiem do wykorzystania pełnego potencjału w ograniczaniu produkcji próbek, oszczędzaniu czasu, wydatków oraz wspieraniu zrównoważonego rozwoju przy pomocy projektowania 3D.

Partnerzy w ponad 50% oddziałów w siedzibach Tommy Hilfiger na całym świcie zostali przeszkoleni w zakresie projektowania 3D przez Akademię STITCH. Technologia działa w 20 grupach produktowych i jej zakres wciąż się rozszerza. W przyszłości wszystkie zespoły produktowe Tommy Hilfiger będą podnosiły swoje kwalifikacje oraz otrzymają przeszkolenie z projektowania 3D – dotyczy to projektantów, wykonawców wzorów, techników zajmujących się dopasowaniem i strukturą produktów, specjalistów ds. rozwoju produktów oraz sprzedawców.

PVH Corp. jest właścicielem marek Tommy Hillfiger, Calvin Klein, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*,Warner’s, Olga i Geoffrey Beene, jak również True & Co.

Źródło: PAP
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne