Zdalne zarządzanie i zoptymalizowany serwis
Oferując elastyczne systemy zarządzania, OptiPlex 755 pomoże uprościć infrastrukturę IT poprzez zmniejszenie liczby wizyt pomocy technicznej, niezbędnych do serwisowania systemu.
Ponadto Dell integruje technologię Intel vPro z zaawansowanymi możliwościami zdalnego zarządzania, które pomagają zwiększyć wydajność pracy. Klienci mają teraz możliwość zarządzania systemami w trakcie wyłączania lub gdy nie mają żadnego systemu operacyjnego, zmniejszając tym samym ilość czasu poświęcanego na czynności związane z manualną obsługą aż o 99% oraz wizyty w punktach obsługi technicznej o 56%.
Narzędzia do zarządzania
- usprawnienia, które pozwalają klientom korzystać z systemów zarządzania opartych na technologii vPro, już teraz jak i później, gdy będą na nie gotowi;
- Menadżera Klienta firmy Dell - Dell Client Manager (DCM) - konsoli zarządzającej, dostępnej bez opłat przez cały okres użytkowania;
- DCM z opcją Altiris Manageability Tool-Kit, która współdziała z vPro i wtyczkami Microsoft System Management Services (SMS).
"Zobowiązaliśmy się wobec klientów, że wyeliminujemy zawiłości z cyklu życia ich sprzętu IT" , powiedział Eric Greffier, dyrektor działu Client Solutions, Dell EMEA.
"Zaprojektowaliśmy OptiPlex 755 w taki sposób, aby stał się najbardziej elastycznym i wszechstronnym komputerem stacjonarnym dostępnym obecnie dla biznesu. Innowacje w systemie zarządzania, ekologiczny projekt i dodatkowe usługi upraszczają użytkowanie i powodują zmniejszenie nakładów na IT." - dodał Greffier.
OptiPlex 755 obniża zużycie energii o 78%
OptiPlex 755 to kolejny produkt firmy Dell kompatybilny z systemem Energy Star 4.0. To dowód na to, że Dell stara się oferować najbardziej przyjazne środowisku produkty. Klienci, którzy wybiorą OptiPlex 755 razem z ustawieniem Energy Star 4.0 mogą liczyć na obniżenie kosztów energii aż o 78%.
Cena i dostępność
OptiPlex 755 będzie dostępny od 5 września tego roku, a jego cena zaczyna się od około 2500 PLN netto.
Redakcja