Promocja spotu świątecznego premiera Morawieckiego w Google Ads kosztowała pomiędzy 100 a 125 tys. zł - wynika z danych Google.


To rekordowa kampania w tym systemie, odkąd Google udostępnia szczegóły na temat reklam politycznych. Przejrzał je Radek Karbowski, twórca Skrótu politycznego.
Premier Mateusz Morawiecki w grudniu 2022 roku w filmie opublikowanym przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów na YouTube złożył wszystkim życzenia świąteczne. Inwestycja w Google Ads przełożyła się na 2,5-3 mln wyświetleń.
Mateusz Morawiecki w grudniu 2022 roku w filmie opublikowanym przez KPRM na YouTube złożył wszystkim życzenia świąteczne.
— Radek Karbowski (@RadekKar) July 16, 2023
🎄 Promocja tego spotu w Google Ads kosztowała pomiędzy 100 000,00 a 125 000,00 zł.
To rekordowa kampania w tym systemie, odkąd Google udostępnia szczegóły… pic.twitter.com/kHA9g7SmKP
Warto dodać, że w okresie wielkanocnym premier Mateusz Morawiecki także opublikował film, nazywany tym przez Centrum Informacyjne Rządu "orędziem", który kosztował podatników 650 tys. zł. Co ważne, mimo takiej kwoty przemówienie premiera nie zostało wyemitowane we wszystkich największych stacjach. Zobaczyli je tylko widzowie TVP, Polsatu, TV Republika i TV Trwam.
KWS