- Strategia Idea Banku na najbliższe miesiące i lata nie zmienia się. Nadal koncentrujemy się na mikroprzedsiębiorcach, czyli firmach, które zatrudniają od 2 do 20 osób. Obecnie rozwijamy produkty i narzędzia, które wprowadziliśmy w zeszłym roku, a które umożliwiają nam lepszy kontakt z klientem. Mam na myśli przede wszystkim mobilne wpłatomaty i Idea Hub, czyli miejsca do coworkingu - mówi Jarosław Augustyniak, prezes zarządu Idea Bank.


Zapytany o ostatnie propozycje regulowania sektora bankowego w Polsce prezes Jarosław Augustyniak powiedział: - Trudno mi powiedzieć czy system jest przeregulowany, czy nie. Są obszary, które w ogóle nie są regulowane, a powinny być. Jednak tam, gdzie tych regulacji jest za dużo, pojawia się shadow banking. Z pewnością regulacje podnoszą koszty w bankach, zwalniają procesy, ograniczają produkty, ale z drugiej strony poprawiają jakość produktów - mówił Jarosław Augustyniak, prezes zarządu Idea Bank podczas I BANKING PROFITABILITY FORUM w Warszawie. W materiale także o tym, kim są klienci Idea Banku i jak bankowi udaje się ich zatrzymać.
Rozmawiała Anna Drozd