"(...) podtrzymujemy nasze strategiczne plany na najbliższe lata. Przewidujemy zwiększenie udziałów rynkowych NG2 w krajowym rynku obuwniczym do 20 proc. do końca roku 2013" - napisał Miłek.
Dodał, że mimo, iż polski rynek pozostaje w centrum zainteresowania spółki, zarząd NG2 podjął decyzję o rozpoczęciu ekspansji w innych krajach Europy Środkowej i Wschodniej.
"Założyliśmy spółkę zależną na Słowacji i w roku 2012 może się pojawić nawet 10 sklepów CCC na słowackim rynku" - poinformował prezes.
"Mamy za sobą również pierwsze doświadczenia związane ze współpracą z franczyzobiorcami na wschodzie Europy. Nasi franczyzobiorcy otworzyli dotąd pięć sklepów w Rosji, w marcu 2012 roku zainaugurowała pracę pierwsza placówka na Łotwie, a kolejne otwarcia w Europie Środkowej i Wschodniej są spodziewane w ciągu najbliższych miesięcy" - dodał.
Miłek napisał ponadto w liście do akcjonariuszy, że w najbliższych latach NG2 podtrzyma politykę dzielenia się wypracowanym zyskiem w postaci regularnych wypłat dywidendy.
NG2 zanotowało w 2011 r. 122,8 mln zł zysku netto, 159,1 mln zł zysku operacyjnego oraz 1,09 mld zł przychodów. (PAP)
jow/ osz/