MySpace należy do największych serwisów społecznościowych na świecie. Ma 29 edycji lokalnych w 15 wersjach językowych. Wczoraj uruchomił testową polską wersję beta (myspace.com). Wszystkie funkcjonalności mają być dostępne za kilka miesięcy. Serwis umożliwia m.in. umieszczanie zdjęć i udostępnianie utworów muzycznych. W polskim biurze MySpace pracują cztery osoby: Izabela Pasterz (content & marketing director), Wacław Widomski (marketing cooperator), Jarosław Szubrycht (content manager) i Magdalena Wójcik (office manager).
Dotychczas MySpace w wersji anglojęzycznej był trzeci wśród serwisów społecznościowych pod względem liczby użytkowników – w maju br. miał ich 983,6 tys., wyprzedzały go Nasza-Klasa (7,5 mln) i Fotka.pl (2,7 mln). Pod względem liczby odsłon MySpace był w maju na czwartym miejscu – 60,4 mln, lecz w porównaniu z majem 2007 był to ok. 170-proc. wzrost (dane: Megapanel PBI/Gemius).
(KOZ)




























































