Aby wziąć udział w nowym konkursie Unilevera trzeba stworzyć własny komiks fotograficzny z wykorzystaniem zdjęć z różnymi produktami tej firmy. Komiksy można budować za pomocą przygotowanego specjalnie na potrzeby konkursu i umieszczonego w serwisie internetowym Unilevera. Można też dodać gotowy fotokomiks, stworzony w dowolnym programie graficznym.
W fotokomiksie musi pojawić się nawiązanie do jednego lub więcej produktów Unilevera. Serwis oferuje dodawanie dowolnej liczby komiksów przez jednego użytkownika, głosowanie i dodawanie opinii do komiksów, a także szybkie i proste promowanie fotokomiksów wśród swoich znajomych. Opublikowane komiksy zostaną poddane pod głosowanie zarejestrowanych internautów. Pięć historii wskazanych przez Komisję Konkursową oraz dziesięć komiksów z największą liczbą głosów Internautów zebranych do końca maja 2009 r. zostanie nagrodzonych.
Nagrodami w konkursie są całodniowe wizyty w poznańskiej fabryce i centrum rozwojowym Unilevera, szkolenie ułatwiające zdobycie pracy w Unileverze oraz zestawy produktów tej firmy. Akcja ma na celu promowanie firmy Unilever wśród studentów pierwszych lat studiów jako pracodawcy ceniącego kreatywne i oryginalne pomysły.
Autor: IP
czwartek, 2 kwietnia 2009