BoomBit szacuje, że jego skonsolidowane przychody wyniosły w czerwcu 2022 roku 27,28 mln zł wobec 27,26 mln zł w maju br. - poinformowała spółka w komunikacie.


Koszty prowizji platform wzrosły wobec ubiegłego miesiąca o 16,1 proc. do 2,35 mln zł, a wydatki na płatne pozyskiwania graczy spadły o 6,7 proc. do 16,12 mln zł.
W rezultacie przychody pomniejszone o te dwie kategorie kosztów wzrosły w czerwcu o 10,6 proc. do 8,8 mln zł.
Jak podano w komunikacie prasowym, łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w ostatnim miesiącu spadła o 27 proc. m/m do 23,2 mln.
Największe przychody pochodziły w maju z gier: "Hunt Royale" (7,3 mln zł), "Darts Club" (1,6 mln mln zł), Hyper Survive 3D (1,5 mln zł ), "Crazy Plane Landing" (1,5 mln zł) i Dog Life Simulator (1,4 mln zł)
BoomBit jest producentem i wydawcą gier na urządzenia mobilne. (PAP Biznes)
epo/ gor/