Po biżuterię do Aparta, po kosmetyki do Rossmanna, po wszystko do Allegro, po jedzenie do Almy - tam najchętniej po zakupy zaglądali w tym roku Polacy.
To wyniki przeprowadzonego w tym roku po raz drugi w Polsce przez OC&C Strategy Consultans badania Postrzeganie ofert sieci detalicznych 2013, które omawia Puls Biznesu.
Firma doradcza prowadziła badania w 9 krajach w Polsce pytano o opinie o 50 sieciach detalicznych, a ranking stworzono na podstawie 18 tys. indywidualnych ocen. We wszystkich kategoriach na najwyższym podium stawiano tylko dwie firmy: Apart i Allegro. Bardzo dobrze oceniany był także drogeryjny Rossmann.
Zdaniem badających rynek, niskie ceny przestały decydować o opinii klientów o sklepie, zwłaszcza w przypadku sieci spożywczych. Najważniejsze dla polskich klientów podobnie jak na rynkach zagranicznych jest zaufanie. (PAP)
***
Jesteś kierowcą? Weź udział w internetowym badaniu Bankier.pl "OC-eń 2013". Nagrody (w tym nawigacja samochodowa) czekają!
***
sto/