Biedronka wprowadza Rzecznika Klienta

Biedronka udostępni swoim klientom kontakt ze "swoim" rzecznikiem klienta. Posada zdaniem sieci jest niezależna od struktur operacyjnych Biedronki, ponieważ raportuje bezpośrednio do działającego od 2005 roku Rzecznika Klienta całej Grupy Jeronimo Martins. 

(Biedronka)

Aby skorzystać z pomocy rzecznika klienta, dana osoba będzie musiała najpierw skierować swoją sprawę do Biura Obsługi Klienta. Jeżeli zgłaszający uzna, że zaproponowane rozwiązanie sprawy nie jest satysfakcjonujące, wówczas będzie mógł skontaktować się z rzecznikiem za pośrednictwem formularza. Wśród jego kompetencji będzie rozwiązywanie spraw spornych między konsumentem a siecią tj. reklamacje, pytania dotyczące programu lojalnościowego czy jakość obsługi w poszczególnych sklepach.

"Rzecznikiem Klienta Biedronki została Magdalena Koralewska, która od ponad 20 lat związana jest z firmą. Jest dostępna dla wszystkich klientów sieci Biedronka w Polsce jako najwyższa instancja, do której mogą zgłosić się ze swoimi zapytaniami lub sugestiami po wyczerpaniu kontaktu z kierownikiem sklepu i Biurem Obsługi Klienta sieci Biedronka, funkcjonującym od 2008 roku" podaje biuro prasowe Biedronki. 

Jeronimo Martins podpowiada, że ścieżka kontaktu z rzecznikiem wygląda następująco: należy wejść na stronę biurorzecznika.jeronimomartins.com, złożyć zgłoszenie i wypełnić informacje na temat kraju zgłoszenia, danych kontaktowych, rodzaju sytuacji i sprawy. Na koniec Biedronka zapewnia, że odpowie na wiadomość najszybciej jak to możliwe. 

WS

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 3 czytacz

Niech dadzą normalny numer komórkowy do zgłaszania skarg,a nie zaczynający się od 0800,bo z komórki bezpłatnie nie mogę na niego zadzwonić-a płacić za zgłaszanie nieprawidłowości nie zamierzam

! Odpowiedz
1 3 alkazp

Na czyim etacie jest ta pani - oczywiście forsę bierze od Biedronki - więc... o czym tu mówić, bo na pewno nie o dbaniu o klienta i jego interesy. Taka osoba powinna być albo przy Rzeczniku praw Obywatelskich, albo przy UOKiK.

! Odpowiedz
1 12 dziki_losos

Taa, na pewno rzecznik pracujący dla danej firmy będzie działał na korzyść konsumenta...

! Odpowiedz
2 9 slaw007

Pierwszą rzeczą jaka powinien się zająć Rzecznik Klienta sieci sklepów "Stonka" są wyłudzenia na dużą skalę na parkingach dla klientów dokonywane przez firmę TD System. Dopóki ten problem nie zostanie rozwiązany zalecam robienie zakupów w innych miejscach, bo opłata za parkowanie może być sroga (90-150 zł), pomimo tego, że się jest klientem sklepu i pobrało bilet z parkometru. Sprawą zainteresował się w końcu UOKiK.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 4 wnr

Nad biurkiem powinna wisieć sentencja (w brązowej ramce):"Za rzeczy pozostawione w szatni szatniarz nie odpowiada"

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne