Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Elektryczne
„Elektryk” – spowiadam się. 7 grzechów głównych aut elektrycznych
18.09.2023

„Elektryk” – spowiadam się. 7 grzechów głównych aut elektrycznych

Wysokie ceny, drogie naprawy, znacznie niższy zasięg, jedna ładowarka na ponad 100 km i nie do końca ekologiczne baterie – to jedne z głównych grzechów aut elektrycznych.

Coraz droższa przesiadka do „elektryka”. Tylko pięć modeli poniżej 150 tys. zł
25.08.2023

Coraz droższa przesiadka do „elektryka”. Tylko pięć modeli poniżej 150 tys. zł

Polacy chcący kupić samochód elektryczny muszą mieć odłożone ponad 100 tys. zł. Za mniej niż 150 tys. zł można z kolei kupić jedynie pięć modeli – wynika z analizy Bankier.pl. Wraz z rosnącym popytem na „elektryki” rosną także ich ceny.

Hybrydy i „elektryki” doganiają „benzyniaki”. Te modele najczęściej kupują Polacy
21.08.2023

Hybrydy i „elektryki” doganiają „benzyniaki”. Te modele najczęściej kupują Polacy

W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2023 r. Polacy zarejestrowali ponad 13 tys. nowych samochodów elektrycznych. Zdecydowanie lepiej radzą sobie hybrydy – wynika z danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego. Które modele elektryczne i hybrydowe cieszą się największą popularnością wśród Polaków?

Volkswagen prześcignął Teslę pod względem liczby pierwszych rejestracji aut elektrycznych w Niemczech
13.08.2023

Volkswagen prześcignął Teslę pod względem liczby pierwszych rejestracji aut elektrycznych w Niemczech

Koncern samochodowy Volkswagen z Wolfsburga wyprzedził Teslę pod względem liczby pierwszych rejestracji samochodów elektrycznych w Niemczech. Zmiana nastąpiła nagle.

Będzie więcej stacji ładowania elektryków i nie tylko. UE przyjęła nowe przepisy
26.07.2023

Będzie więcej stacji ładowania elektryków i nie tylko. UE przyjęła nowe przepisy

Unia Europejska przyjęła nowe przepisy, dzięki którym w najbliższych latach w całej Europie powstanie więcej stacji ładowania elektryków i tankowania paliw alternatywnych. Rozporządzenie o infrastrukturze paliw alternatywnych (AFIR) ma przyczynić się do ograniczenia śladu węglowego przez sektor transportu.