Widzisz błąd? Masz sugestię lub pytanie?
Napisz do nas!| Pozycja (dane w tys. zł) | IV Q 2024 | I Q 2025 | II Q 2025 | III Q 2025 |
|---|---|---|---|---|
| Przychody netto ze sprzedaży | 130 641 | 110 759 | 114 073 | 116 529 |
| Zysk (strata) z dział. operacyjnej | 26 596 | 24 805 | 29 018 | 27 705 |
| Zysk (strata) brutto | 25 711 | 25 497 | 26 469 | 25 393 |
| Zysk (strata) netto Prezentowane są dane o zysku (stracie) netto akcjonariuszy jednostki dominującej | 22 441 | 22 530 | 22 568 | 19 923 |
Grupa tworzy globalne usługi komunikacji w modelu SaaS, umożliwiające klientom budowanie relacji z odbiorcami poprzez różne kanały, w tym SMS, email oraz push. Rozwiązania pomagają automatyzować i skalować procesy komunikacji, zachowując dostarczalność i efektywność. Z usług korzystają m.in. IKEA, Rossmann, American Express, DHL, Coca-Cola oraz BNP Paribas. Zespół składa się z kilkuset specjalistów zlokalizowanych w San Francisco, Nowym Jorku, Berlinie, Pradze, Poznaniu i Warszawie.