Widzisz błąd? Masz sugestię lub pytanie?
Napisz do nas!| Pozycja (dane w tys. zł) | Gru 2022 | Mar 2023 | Cze 2023 | Wrz 2023 |
|---|---|---|---|---|
| Przychody netto ze sprzedaży | 3 174 | 2 203 | 1 879 | 1 908 |
| Zysk (strata) z dział. operacyjnej | -80 | 116 | 57 | 39 |
| Zysk (strata) brutto | -106 | 26 | 57 | 45 |
| Zysk (strata) netto Prezentowane są dane o zysku (stracie) netto akcjonariuszy jednostki dominującej | -767 | 15 | 40 | 35 |
Spółka prowadzi działalność biznesową w obszarze marketingu na rynku polskim, specjalizując się w przygotowaniu i realizacji projektów z zakresu marketingu bezpośredniego oraz shopper marketingu. Zapewnia klientom kompleksową obsługę, obejmującą dobór i adaptację strategii dla wybranych kanałów komunikacji, produkcję materiałów reklamowych oraz pełną organizację przedsięwzięć. Celem działalności jest wypracowanie bezpośredniego kontaktu klienta z marką, budowanie brand experience oraz uzyskiwanie mierzalnych efektów sprzedażowych. Firma zajmuje się również organizacją eventów, konferencji i wyjazdów integracyjnych. W 2021 roku rozszerzono profil działalności o marketing internetowy, analitykę internetową i influencer marketing.
| Indeks | Udział |
|---|---|
| NCIndex | |
| 0,01%100% |