Carbon Studio - wiadomości

Carbon Studio ma umowę na realizacje projektu MAGOS i jego dofinansowanie przez PARP Carbon Studio ma umowę na realizacje projektu MAGOS i jego dofinansowanie przez PARP

Carbon Studio ma umowę z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości a realizację projektu MAGOS (Multiplatform Automatic Graphic Optimisation System) - podała spółka w komunikacie. Kwota dofinansowania projektu wynosi 4,12 mln zł, a całkowity koszt realizacji wynosi 5,64 mln zł. Czytaj dalej

Carbon Studio zakończył prace nad prototypem i wersją demo gry, którą współfinansuje Meta Carbon Studio zakończył prace nad prototypem i wersją demo gry, którą współfinansuje Meta

Carbon Studio zakończył prace nad prototypem i wersją demo gry na bazie nowego IP, którą w istotnej części współfinansuje Meta - podał producent gier w komunikacie. Carbon Studio zakłada, że w 2026 r. zakończy prace nad nowym symulatorem. Czytaj dalej

Carbon Studio optymalizuje strukturę kosztową i mocniej angażuje się w AI Carbon Studio optymalizuje strukturę kosztową i mocniej angażuje się w AI

Carbon Studio optymalizuje strukturę kosztową i mocniej angażuje się w AI - podał producent gier w komunikacie prasowym. Czytaj dalej

Carbon Studio podało datę wydania gry Carbon Studio podało datę wydania gry "Crimen - Mercenary Tales" w wersji na PC VR

Carbon Studio wyda 14 września grę "Crimen - Mercenary Tales" w wersji na PC VR. Gra jest tegoroczną produkcją, która pojawiła się wcześniej na platformach Meta Quest i Pico - podał producent gier w komunikacie. Czytaj dalej

Carbon Studio ma umowę ze spółką grupy Kepler Interactive Carbon Studio ma umowę ze spółką grupy Kepler Interactive

Carbon Studio ma umowę ze spółką grupy Kepler Interactive - poinformowało Carbon Studio w komunikacie. Na podstawie umowy Carbon Studio stworzy tytuł VR na podstawie istniejącej już gry wydanej na inne urządzenia, dla jednego ze studiów grupy. Czytaj dalej

Carbon Studio rozszerza działalność o usługi Quality Assurance Carbon Studio rozszerza działalność o usługi Quality Assurance

Carbon Studio rozszerza działalność o usługi Quality Assurance w celu niezależnych testów skupionych na grach i aplikacjach VR pod nazwą Quality Mine - poinformowała spółka w komunikacie. Czytaj dalej

Gry od deweloperów z GPW wysoko na liście najlepszych w 2021 roku według Steam Gry od deweloperów z GPW wysoko na liście najlepszych w 2021 roku według Steam

Jak co roku Steam, platforma dystrybucji gier na PC w wersji cyfrowej, przygotowała zestawienie najbardziej popularnych tytułów w 2021 r. Produkcje od polskich deweloperów notowanych na giełdzie znalazły się na czołowych miejscach wielu kategorii. Niektóre kolejny raz z rzędu. Czytaj dalej

Carbon Studio planuje premierę gry w świecie Carbon Studio planuje premierę gry w świecie "Warhammera" w połowie 2021 roku

Carbon Studio planuje, że premiera gry osadzonej w świecie "Warhammera" odbędzie się w połowie 2021 roku. Gra ma zostać wydana później niż wstępnie zakładano m.in. po to, by tytuł trafił jednocześnie na obie edycje urządzeń Oculus Quest - poinformował PAP Biznes członek zarządu spółki Aleksander Caban. Czytaj dalej

Carbon Studio chce uruchomić program motywacyjny dla kluczowych pracowników Carbon Studio chce uruchomić program motywacyjny dla kluczowych pracowników

Zarząd Carbon Studio, notowanego na NewConnect developera gier i technologii VR, podjął uchwałę zmierzającą do wdrożenia w spółce trzyletniego programu motywacyjnego skierowanego do kluczowych pracowników - podała spółka w komunikacie. Czytaj dalej

Movie Games i Iron VR podpisały umowę o współpracy Movie Games i Iron VR podpisały umowę o współpracy

Notowana na NewConnect spółka Movie Games podpisała z Iron VR umowę o współpracy. Firmy będą wspólnie tworzyć projekty gier komputerowych - podały firmy w komunikatach. Czytaj dalej

Movie Games i Iron VR podpisały list intencyjny ws. wydania gier w wirtualnej rzeczywistości Movie Games i Iron VR podpisały list intencyjny ws. wydania gier w wirtualnej rzeczywistości

Notowana na NewConnect spółka Movie Games podpisała z Iron VR list intencyjny. Firmy podjęły negocjacje na temat szczegółów współpracy oraz ustalają listę tytułów, które zostaną przeniesione do wirtualnej rzeczywistości - podały firmy w komunikatach. Czytaj dalej

Popularność VR rośnie m.in. dzięki sukcesowi Popularność VR rośnie m.in. dzięki sukcesowi "Half-Life: Alyx"

Popularność sprzętu do gier w wirtualnej rzeczywistości wzrosła dzięki sukcesowi "Half-Life: Alyx", a dodatkowo szansą na rozwój rynku mogą być również m.in. gogle VR dla nowej generacji konsol Sony i Microsoft - ocenia członek zarządu Carbon Studio, Aleksander Caban. Rozmówca PAP Biznes poinformował, że prace nad największą produkcją studia - grą w uniwersum "Warhammer" - idą zgodnie z planem. Czytaj dalej

Zysk netto Carbon Studio w '19 wzrósł do 1,1 mln zł Zysk netto Carbon Studio w '19 wzrósł do 1,1 mln zł

Zysk netto Carbon Studio wzrósł w 2019 roku do 1,1 mln zł z 0,34 mln zł przed rokiem - podała spółka we wstępnych wyliczeniach. Studio planuje na drugi kwartał premierę gry "The Wizards - Dark Times", a na przełomie 2020 i 2021 roku zadebiutować ma gra osadzona w uniwersum "Warhammer:Age of Sigmar". Czytaj dalej

PKOBP -1,00% 71,46
2025-09-10 16:12:36
PEKAO -1,58% 178,00
2025-09-10 16:12:15
PKNORLEN -1,52% 81,19
2025-09-10 16:12:42
KGHM -0,07% 134,15
2025-09-10 16:12:27
PZU -1,17% 61,00
2025-09-10 16:12:56
LPP 1,57% 17 770,00
2025-09-10 16:12:50
CCC 0,71% 178,25
2025-09-10 16:12:59
ALLEGRO 1,27% 35,97
2025-09-10 16:12:49

GPW: największe wzrosty i spadki

PROTEKTOR 1,6400 32,3%
ZREMB 9,3600 12,5%
LUBAWA 9,4850 7,0%
EUCO 3,2000 -12,8%
UNFOLD 1,4500 -12,1%
NTCAPITAL 0,6140 -10,0%
Akcje: 72 wzrosło, 239 spadło, 42 bez zmian.
Wolumen: 41 189 506 akcji, obrót: 1 526 630 783 zł
Aktualizacja: 2025-09-10 16:10:59
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.