Tuba to nazwa cyklu nieformalnych i swobodnych w formie seminariów przeznaczonych dla mediów, reklamy marketingu i ludzi z branży reklamowej organizowanych przez agencję kreatywną Artegence oraz Maciej Budzicha prowadzącego blog.mediafun.pl
Tym razem organizatorzy opatrzyli nazwę TUBY gwiazdką, nawiązując do reklam usług instytucji finansowych, gdyż najbliższa TUBA będzie poświęcona marketingowi w obszarze usług finansowych.
W programie TUBY05 są następujące prezentacje:
- Michał Macierzyński, Bankier.pl:
Czy instytucje finansowe są marketingowo odważne i kreatywne? Jeszcze do niedawna kampanie banków były nudne… Wejście mBanku kilka lat temu spuściło nieco powietrza. A dzisiaj sporo banków błaznuje… - Tomasz Adamczyk, Artegence oraz Łukasz Penszko, Alior Bank: case study kampanii wprowadzającej nowy bank; Czy działania prowadzone jedynie w Internecie mogą dać taki efekt jak wielomilionowe kampanie telewizyjne? Tak!
- Roman Jędrkowiak, ING Bank: Czy dobrze mieć celebrytę w reklamie? O współpracy z Markiem Kondratem.
- Jędrzej Marciniak, BZ WBK: Jak fajnie jest mieć Johna Cleese w reklamie?
- Marcin Truszel, Artegence: przedstawienie nowego projektu służącego zarządzaniu funduszami osobistymi.
Wstęp na TUBA05* jest wolny. Organizatorzy wymagają rejestracji za pośrednictwem serwisu http://oiola.com/e/295-tuba05-warszawa/

























































