W najbliższy weekend kilka banków zaplanowało prace serwisowe. Klienci nie będą mogli korzystać z bankowości internetowej i mobilnej, ale są także instytucje, w których nastąpią utrudnienia w dostępie do infolinii i płatności kartami online. Prace będą prowadzone w późnych godzinach wieczornych i nocnych.


W dniach 21 - 23 listopada 2025 r. przerwy techniczne zapowiedziały: Bank Pocztowy, ING Bank Śląski, Nest Bank, PKO BP, Toyota Bank i VeloBank.
Bank Pocztowy z niedostępną infolinią
Od 18:00 w piątek 21 listopada 2025 r. do 18:00 w sobotę 22 listopada 2025 r. w Banku Pocztowym konsultanci infolinii będą niedostępni. Prawie dobę dłużej, bo do 16:30 w niedzielę bank zapowiada ograniczenia w postaci całkowitego braku dostępu do Automatycznego Serwisu IVR.
Płatności kartami i wypłaty z bankomatów będą działać bez zakłóceń. Kartę w razie potrzeby będzie można zastrzec pod numerem 22 515 31 50.
Moduł Makler w ING z przerwą techniczną
ING Bank Śląski zapowiedział, że w weekend będzie prowadził prace technologiczno-serwisowe w bankowości elektronicznej MojeING. W sobotę 22 listopada, od godziny 8:00 do 18:00, moduł Makler będzie niedostępny.
Bankowość elektroniczna Nest Banku niedostępna
W sobotę 22 listopada od godz. 0:30 do 7:00 rano bankowość internetowa i aplikacja mobilna Nest Banku będą całkowicie niedostępne. Oznacza to nie tylko brak dostępu do serwisu online i aplikacji, ale także do
- Blika i Visa Mobile,
- potwierdzenia płatności za zakupy kartą w Internecie przy użyciu bankowości elektronicznej,
- płatności szybkimi przelewami,
- zmiany limitów przelewów.
Płatności kartami, także dodanymi do portfeli cyfrowych takich jak Apple Pay i Google Pay, Garmin Pay i Swatch Pay, w sklepach stacjonarnych wciąż będą dostępne, podobnie jak wypłaty z bankomatów kartą debetową.
Zastrzeżenie karty będzie możliwe po kontakcie z infolinią pod numerem 22 103-18-18.
PKO BP pracuje nad bankowością elektroniczną
PKO BP w niedzielę od północy do 12:30 będzie prowadził prace w bankowości internetowej oraz w aplikacjach mobilnych. W tym czasie klienci nie skorzystają z systemu iPKO - także iPKO biznes - i Inteligo, ale także z serwisu i aplikacji PKO Junior oraz aplikacji iPKO Biznes. Bank informuje także o innych utrudnieniach:
- w aplikacji IKO będą działać tylko płatności i wypłaty gotówki kodem Blik, pozostałe funkcje będą niedostępne,
- nie będzie działać funkcja otwartej bankowości (Open Banking),
- płatności internetowe „Płacę z iPKO” nie będą dostępne.
PKO BP uspokaja, że karty będą działać, ale przy płatnościach internetowych możliwa będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty. Klienci są zachęcani do wcześniejszego wykonania ważnych transakcji.
Toyota Bank z przerwą
Jak informuje Toyota Bank, od 22.11.2025 r. od godz. 07:00 do 24.11.2025 r. do godz. 4:00 w jego systemach planowane są prace serwisowe. Klienci mogą zetknąć się z utrudnieniami w dostępie do bankowości elektronicznej i serwisu automatycznego. Bank zapowiada, że problemy będą także dotyczyły transakcji kartowych, wyciągów i szybkich płatności.
Prace w VeloBanku
Od 23:30 w piątek (21.11) do 7:30 w sobotę (22.11) VeloBank zapowiedział niedostępność bankowości internetowej i mobilnej. W tym czasie klienci nie będą mogli zlecić przelewów ani zapłacić Blikiem, utrudnione mają być także płatności kartami online.
Transakcje kartami, zbliżeniowo telefonem, zegarkiem i opaską w sklepach stacjonarnych będą działać bez przeszkód, podobnie jak wpłaty i wypłaty kartą z bankomatów. Infolinia VeloBanku w razie problemów jest dostępną całą dobę.
Oprac. AD

























































