W najbliższy weekend na klientów kilku banków czekają utrudnienia w korzystaniu z usług bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej. Jak co tydzień na Bankier.pl publikujemy pełną listą przerw technicznych zaplanowanych przez instytucje na nadchodzący weekend. Sprawdź, czy twój bank planuje ograniczenia w dostępie do podstawowych usług.


Na nadchodzący weekend następujące banki zapowiedziały przerwy techniczne: PKO Bank Polski, Inteligo, ING Bank Śląski, Bank Pocztowy i Bank Ochrony Środowiska (BOŚ).
Przerwa techniczna w PKO BP i Inteligo
PKO Bank Polski i Inteligo przeprowadzą prace serwisowe w najbliższy weekend. Przerwa techniczna rozpocznie się w niedzielę (17 września) od godziny 00:00 i potrwa do godziny 12:30. W tym czasie niedostępny będzie:
- serwis internetowy i telefoniczny iPKO, iPKO biznes i Inteligo,
- funkcje otwartej bankowości,
- płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO” i „Płacę z Inteligo”.
W czasie przerwy aplikacją IKO będzie można tylko wypłacać pieniądze z bankomatów oraz płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych tylko za pomocą Blik, podaje PKO BP w komunikacie proasowym opublikowanym na stronie internetowej.
ING Bank Śląski z pracami serwisowymi
ING Bank Śląski planuje prace technologiczno-serwisowe w najbliższy weekend. W związku z tym w sobotę (16 września) w godzinach 8:00-18:00 niedostępny będzie moduł Makler w systemie bankowości internetowej.
Przerwa techniczna w Bank Pocztowy
W niedzielę (17 września) klienci Banku Pocztowego muszą liczyć się z utrudnieniami wynikającymi z prac technicznych. Od godziny 3:00 do godziny 8:00 niedostępna będzie możliwości pobrania danych karty w bankowości elektronicznej, w tym kodu CVC2. Natomiast pomiędzy godziną 4:00 a 8:00 klienci nie wykonają transakcji 3Dsecure wymagających uwierzytelnienia poprzez podanie kodu wysyłanego przez SMS. Dodatkowo wystąpi brak możliwości przyłączania kart do portfeli cyfrowych Xiaomi Pay, Fit Bit, Garmin Pay, Google Pay i Apple Pay.
BOŚ Bank z pracami modernizacyjnymi
Bank Ochrony Środowiska zapowiedział prace serwisowe. Przerwa techniczna rozpocznie się w piątek (15 września) o godzinie 22:00 i potrwają do godziny 2:00 w niedzielę (17 września). W tym czasie niedostępny będzie system i aplikacja mobilna BOŚBank24, usługa mojeID oraz TeleBOŚ będą niedostępne. Karty płatnicze w tym czasie będą działały w trybie offline.