REKLAMA

Problemy z przelewami w Bank Smart

2016-08-11 09:58
publikacja
2016-08-11 09:58
YAY Foto

Zlecający przelewy SEPA w Bank Smart muszą się mieć na baczności. Transakcje mogą zostać odrzucone bez ostrzeżenia użytkownika. Bank na stronie logowania informuje o przejściowych problemach w realizacji zleceń płatniczych.

O problemie dotyczącym przelewów w euro w Bank Smart poinformował nas jeden z czytelników. Na pozór transfery SEPA działają poprawnie. Po wypełnieniu formularza klient potwierdza operację hasłem SMS i otrzymuje komunikat, że przelew został przyjęty do realizacji.

Operacja nie jest jednak rozliczana. Jedyny ślad po zleceniu znajduje się w zakładce „operacje odrzucone”, gdzie jako powód niezrealizowania przelewu podawana jest lakoniczna informacja – „inne”.

Przelewy SEPA w Bank Smart są odrzucane / Bankier.pl

Bank Smart na stronie logowania do bankowości internetowej ostrzega, że „mogą wystąpić przejściowe problemy z realizacją transakcji płatniczych”.

Zwróciliśmy się do banku z prośbą o potwierdzenie problemu i określenie terminu usunięcia usterki - tekst będzie aktualizowany.

[Aktualizacja, godz. 11:05] Bank Smart potwierdza problemy z realizacją zleceń płatniczych SEPA, SWIFT i SORBNET. "Pracujemy nad rozwiązaniem tych niedogodności dla klientów, pełna funkcjonalność systemu zostanie udostępniona natychmiast po zakończeniu działań aktualizacyjnych" - informuje bank. Odpowiednie komunikaty udostępniono w serwisie internetowym banku oraz aplikacji mobilnej.

[Aktualizacja, 12.8, godz. 11:30] Bank Smart informuje, że realizacja zleceń płatniczych przebiega bez zakłóceń

MK

Źródło:
Tematy
Załóż Konto Przekorzystne na selfie

Załóż Konto Przekorzystne na selfie

Advertisement

Komentarze (11)

dodaj komentarz
~Aldir
Moj przelew z Payza do Nest banku zostal odrzucony i wrocil na konto Payzy.Jako powod Payza napisala ze jest zly kod swift i dali mi nowy-niby poprawny.Dziwne bo podawalem ze strony Nest Banku 8 znakowy. A ten co mi dali ma 12 znakow.Mam nadzieje ze teraz dojdzie przelew.
~kkk
i co doszedł,bo mam ten sam problem
~tralala
UWAGA, od 10.01.2017 problemy pojawiają się znowu.

Przelewy SEPA z zagranicznych kont do nest banku są zwracane.
~Baron
Po dwóch miesiącach korzystania z usług tego banku niestety straciłem całkowicie zaufanie do niego.Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się aby prosty zwykły przelew nie dotarł na moje konto.Dopiero po 10 dniach po kilku reklamacjach łaskawie się pojawił.Zero informacji,zero przeprosin,ciekawe gdybym nie interweniował to pieniądze Po dwóch miesiącach korzystania z usług tego banku niestety straciłem całkowicie zaufanie do niego.Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się aby prosty zwykły przelew nie dotarł na moje konto.Dopiero po 10 dniach po kilku reklamacjach łaskawie się pojawił.Zero informacji,zero przeprosin,ciekawe gdybym nie interweniował to pieniądze by dotarły na konto.
Czas zamknąć to konto i zapomnieć o tym "pseudo" banku.
A informatycy do zwolnienia !!
~problemik
Mam pytanie. Czy ma ktoś może problemy z bankami od kilku miesięcy? Nie ma znaczenia jaki to bank. Chodzi o problem nie dochodzących do mnie i ode mnie przelewów. Zastanawiam się czy to tylko u mnie jest taki problem.
~netrebko
Miałem tam konto i kolejno dwie karty płatnicze, które za nic nie chciały działać. Póki się dało zabrałem pieniądze i kazałem zamknąć konta. Jeśli bank nie prowadzi żadnej placówki, w której można w sposób bezpośredni naprawić błędy systemu, należy go omijać szerokim łukiem.
~Slav
Od kilku miesięcy mam problem z przelewami SEPA w Smart Banku. 3 na 4 konta w Euro są weryfikowane przez system jako możliwe tylko do wykonania przelewu SWIFT. Jeszcze niedawno w takim przypadku możliwe było zlecenie takiego przelewu na infolinii.
Zauważyliście że od kilku dobrych tygodni, przy logowaniu przyklejony jest
Od kilku miesięcy mam problem z przelewami SEPA w Smart Banku. 3 na 4 konta w Euro są weryfikowane przez system jako możliwe tylko do wykonania przelewu SWIFT. Jeszcze niedawno w takim przypadku możliwe było zlecenie takiego przelewu na infolinii.
Zauważyliście że od kilku dobrych tygodni, przy logowaniu przyklejony jest komunikat od trudnościach w wykonywaniu przelewów lub pracach modernizacyjnych?
~Jj
Tragedia. Gdzie przenieść konto firmowe z rachunkiem w euro?
~Przedsiebiorca
Sam używam w dwóch walutach EUR i USD. Od 4 lat nie miałem z nimi żadnych problemów. O takich sytuacjach jak ta wspomniana w powyższym artykule to już w ogóle nie wspomnę.
http://goo.gl/h5WiKs

Powiązane: Bankowość 3.0 - Aktualności

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki