Problemy z działaniem strony BOŚ Banku

W czwartek od rana z awarią mierzył się BOŚ Bank. Nie działała prawidłowo strona internetowa, a co za tym idzie klienci mięli ograniczony dostęp do systemu bankowości elektronicznej. Zgłoszenie w tej sprawie dostaliśmy od czytelników.

O awarii strony internetowej BOŚ Banku - www.bosbank.pl - napisał do nas z samego rana jeden z czytelników na alert@bankier.pl. Tuż przed godziną 7:00 strona główna banku zupełnie się nie uruchamiała, niedługo później poszczególne zakładki (w tym strona logowania do bankowości internetowej) albo nie uruchamiały się wcale, albo uruchamiały w spowolnionym tempie. Efektem były komunikaty "Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia" albo"Nie można wyświetlić tej strony".

Z samego rana niemożliwe było połączenie się z infolinią banku - konsultanci pracują w godzinach 7:45-21:00. Po godzinie 7:45 usłyszeliśmy od pracownicy infolinii, że trwają prace nad przywróceniem poprawnego działania strony internetowej banku. Około godziny 8:30 pracownik infolinii poinformował nas, że przywrócenie działania systemu może potrwać jeszcze ok. 1,5-2 godziny.

Około godziny 10:00 strona bosbank.pl działa już poprawnie.

Z informacji, jakie uzyskaliśmy w Banku, system bankowości internetowej działa prawidłowo od godz. 10:30. Jak tłumaczy Agata Habel z Departamentu Komunikacji, teraz realizowane są zaległe w wyniku usterek transakcje, ale nie wpływa to na działanie całego serwisu.

(Bankier.pl)

MW

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 6 monik0711

Niestety jest godzina 11 a strona wciąż nie działa.

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne