Pod względem troski o zdrowie personelu nasze firmy mają sporo do nadrobienia. Demografia wymusi zmiany.
Gdy na świecie w pełni wdrożoną strategią promocji zdrowia może się pochwalić 29 proc. firm, w Polsce ten wskaźnik wynosi tylko 3 proc. Lepiej jest u nas z pojedynczymi inicjatywami w tej sferze. Prowadzi je 43 proc. przedsiębiorstw — wynika z 6. edycji badania Buck Consultants.
Zdrowie psychiczne i fizyczne, odporność emocjonalna, profilaktyka zdrowia, świadomość ekologiczna, rozwój społeczny, ergonomia pracy, równowaga między życiem osobistym a zawodowym — te wszystkie dziedziny podpadają pod corporate wellness (CW).
To jedna z ważniejszych tendencji w zakresie podnoszenia motywacji i efektywności zatrudnionych. Tyle że zjawisko modne jest na Zachodzie, a w Polsce — niekoniecznie. To jednak wkrótce może się zmienić w związku z kryzysem demograficznym.
Czytaj więcej w dzisiejszym "Pulsie Biznesu"

























































