
Nadwozie typu Landaulet charakteryzuje jedna, poważna cecha. Podczas gdy dach nad głową kierowcy pozostaje nienaruszony, to nad pasażerami okupującymi tylną kanapę funkcjonuje on jak w typowym kabriolecie. Pomimo spekulacji, które pojawiły się jakiś czas temu i mówiły o tym, że Maybach zamierza wyprodukować 20 egzemplarzy tego samochodu, to jednak włodarze tej marki postanowili wystawić tylko jeden egzemplarz na próbę. W zależności od tego z jakim zainteresowaniem się spotka, taki będzie jego los.

Całkowite rozłożenie dachu będzie zajmować jedynie 16 sekund. Na centralnej konsoli będzie się znajdować przycisk, który pozwoli uruchomić mechanizm elektro - hydrauliczny. Nad komfortem pasażerów z tylnej kanapy czuwać będzie specjalnie zaprojektowany, zaawansowany system klimatyzacji. Przestrzeń przeznaczona dla kierowcy będzie wykończona czarną skórą, natomiast na desce rozdzielczej pojawią się detale pomalowane lakierem fortepianowym. Przestrzeń pasażerska będzie kontrastować śnieżnobiałym wykończeniem ze skóry. Za pomocą jednego przycisku elektro-chromatyczny ekran będzie rozdzielać obie części samochodu.

Maybach 62S Laudalet będzie wyposażony w dwunastocylindrową jednostkę o pojemności sześciu litrów. Inżynierowie AMG wycisnęli z niej 612 koni mechanicznych oraz moment obrotowy godny ciężarówki. Dzięki dwóm turbosprężarkom oraz intercoolerowi będzie najmocniejsza, seryjnie produkowana limuzyna.

Źródło: Maybach