REKLAMA

Około 90 proc. stacji własnych MOL Polska jest po rebrandingu

2024-05-08 15:26
publikacja
2024-05-08 15:26

Około 90 proc. stacji własnych MOL Polska działa pod nowym barwami, a do końca pierwszej połowy roku ten etap zostanie sfinalizowany. Następnie MOL Polska przystąpi do rebrandingu stacji franczyzowych - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Około 90 proc. stacji własnych MOL Polska jest po rebrandingu
Około 90 proc. stacji własnych MOL Polska jest po rebrandingu
fot. FotoDax / / Shutterstock

MOL podtrzymał, że do końca 2024 r. łącznie ok. 80 proc. wszystkich stacji spółki ma już działać pod marką MOL Polska.

2 grudnia 2022 roku MOL oficjalnie wszedł na polski rynek dzięki finalizacji transakcji z PKN Orlen i Grupą Lotos, w wyniku której grupa przejęła ponad 410 stacji działających pod marką Lotos.(PAP Biznes)

seb/ osz/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki