REKLAMA

Niedroga odzież ma uratować Redan

2006-12-05 07:32
publikacja
2006-12-05 07:32
Markety z tanią odzieżą ulokowane w małych miejscowościach mają być receptą na problemy finansowe łódzkiej spółki Redan. Firma, która sprzedaje w salonach ubrania marek Top Secret, Troll i Morgan, chce teraz postawić na rozwój sieci dyskontów Textill Market.

Redan ma 113 sklepów Textill Market, głównie w małych miastach i miasteczkach. Zamierza otworzyć 300 kolejnych. Plany na 2007 rok przewidują kilkadziesiąt nowych sklepów. Jak przyznaje prezes Redanu, Piotr Kulawiński, Textill Market przynosi dziś zdecydowanie większe zyski niż znane marki, którymi firma zarządza.

W marketach Redanu z niedrogą odzieżą kupić można ubrania z dawnych kolekcji Top Secret, są tam też ciuchy małych i średnich polskich firm, na przykład rajstopy ze zduńskowolskich zakładów "Wola".

- Ubrania w Textill Market są tańsze niż w Top Secret czy Trollu. Inne jest też wzornictwo - mówi Piotr Kulawiński. - Kolorowe kurtki, które dobrze sprzedają się w dużych miastach, nie miałyby wzięcia w mniejszych miejscowościach. Tam ludzie szukają rzeczy praktycznych, w ciemnych, stonowanych kolorach. Takich, które będzie można nosić przez wiele sezonów.

Inwestycje w dyskonty Textill Market mają pomóc firmie wyjść na prostą. Redan od lat boryka się bowiem z problemami finansowymi. Na koniec III kwartału 2006 r. firma miała 8 milionów złotych straty oraz ponad 80 milionów zł zadłużenia wobec banków.

Aby zaspokoić część roszczeń swoich wierzycieli, spółka zmuszona jest sprzedać w przyszłym tygodniu za 7,9 miliona euro swój reprezentacyjny biurowiec przy ul. Aleksandrowskiej w Łodzi.

Dziennik Łódzki
(pb)
Źródło:

Do pobrania

redanjpg
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Moda, odzież, ubrania, przemysł tekstylny

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki